پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۱۵
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
استاندار خوزستان گفت: برخی دستگاه‌های دولتی در قلعه سلاسل شوشتر ساختمان‌هایی را در اختیار دارند، فرماندار شوشتر برای تخلیه این ساختمان‌ها در اسرع وقت اقدام کند.
شعارسال: دکتر غلامرضا شریعتی در گفت‌وگویی با خبرنگار شوشترنامه این اداره کل اظهار کرد: ساختمان‌های موجود در قلعه سلاسل شوشتر باید در اسرع وقت تخلیه شوند و متولی پیگیری این موضوع فرماندار شوشتر است.

وی افزود: فرماندار شوشتر پیگیری‌های لازم را برای تخلیه این ساختمان‌ها انجام دهد و اگر به مشکل مواجه شد در این زمینه ورود خواهم کرد.

وی عنوان کرد: تخلیه این ساختمان‌ها باید در اسرع وقت انجام شود زیرا برای احداث موزه در این ساختمان‌ها نیاز به اقدام سریع داریم.

شریعتی خاطرنشان کرد: توجه به سازه‌های آبی تاریخی شوشتر که به ثبت جهانی رسیده وظیفه دولت است و به این دلیل برای رفع خطر این آثار هر اقدامی لازم باشد انجام می‌شود.

استاندار خوزستان گفت: برای رفع خطر و اجرای طرح پیشنهادی که حداکثر تا سه ماه آینده تحویل هیئت‌امنای این پایگاه جهانی می‌شود هر اعتباری لازم باشد تأمین می‌کنیم.

وی افزود: باید زیرساخت‌های لازم برای گردشگری را تأمین کنیم و تولید سرمایه و ثروت از این زیرساخت‌ها بر عهده مردم است و مردم و سرمایه‌گذاران باید در این زمینه اقدام کنند.

نماینده عالی دولت در خوزستان گفت: برای مرمت آثار تاریخی و سازه‌های آبی شوشتر نیز تصمیم‌گیری می‌شود و در این زمینه هر کمکی از دست استانداری و مجموعه دولتی بربیاید و اعتبارات در این زمینه اجازه بدهد مضایقه نمی‌کنم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی شوشتر، تاریخ انتشار: سه شنبه 18 آبان 1395، کدخبر: ۱۳۸۴۹، www.shushtarnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین