پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۲۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳
آسوشیتدپرس یک گزارش تصویری از نمایش آثار هنری در موزه هنر‌های معاصر تهران منتشر کرده است.
شعار سال: آسوشیتدپرس در گزارشی تصویری به استقبال هنردوستان ایرانی از نمایش آثار هنرمند معاصر آمریکایی اندی وارهول در قسمتی از موزه هنر‌های معاصر تهران پرداخته است. این آثار از تیرماه تا همین چند هفته پیش در این موزه به نمایش درآمد تا علاقمندان بتوانند این آثار را از نزدیک ببینند. بسیاری از آثار وارهول، پیکاسو و بخشی از نقاشان و عکاسان برتر دنیا، قبل از انقلاب توسط دولت ایران خریداری شد و اکنون به گرانقیمت‌ترین و ارزشمندترین آثار هنری که تحت تملک ایران قرار دارد، تبدیل شده‌اند که ۱۸ اثر وارهول هم جزیی از آن‌ها است.

اَندی وارهول هنرمند، نویسنده، عکاس و فیلم‌ساز پیشرو آمریکایی از بنیان‌گذاران هنر پاپ دهه ۱۹۵۰ است. خبرگزاری آشوشیتدپرس در گزارش خود از این نمایشگاه از هجوم ایرانیان علاقمند به هنر برای دیدن آثار هنری در این موزه تهران خبر داده است. این خبرگزاری از علامه هنردوستان ایرانی به آثار هنری آمریکا و غرب در میانه تنش بر سر برنامه اتمی ایران و نیز گفتگو‌های مربوط به برجام خبر داده است.
 
نمایشگاه آثار اندی وارهول

نمایشگاه آثار اندی وارهول
 
 
نمایشگاه آثار اندی وارهول
 
 
نمایشگاه آثار اندی وارهول
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شفقنا، تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۲۴۸۲۸۶، fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
0
0
اگه اطلاع رسانی بشه مردم میتونن برن و بازدید داشته باشن.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین