پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۶۸۳
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴
آیت الله جوادی آملی گفت: مهم آن است که همگان خود را در خصوص امنیت کشور مسئول بدانند و در این راستا به وظایف خود عمل کنند؛ ما اگر مشکل داخلی نداشته باشیم از دشمن خارجی هیچ کاری ساخته نیست.

شعار سال: سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با حضور در بیت آیت الله جوادی آملی با او دیدار و گفتگو کرد.
 
آیت الله جوادی آملی در این دیدار اظهار داشت: همه ما موظفیم دین و کشور خود را حفظ کنیم و خداوند مقدمات انجام این وظیفه را فراهم نموده است چرا که اگر مقدمات این مهم فراهم نبود خداوند چنین دستوری به ما نمی داد لذا نه جای ترس و نگرانی است و نه جایی برای عقب نشینی.
 
او ادامه داد: مهم آن است که همگان خود را در خصوص امنیت کشور مسئول بدانند و در این راستا به وظایف خود عمل کنند؛ ما اگر مشکل داخلی نداشته باشیم از دشمن خارجی هیچ کاری ساخته نیست.
 
او با اشاره به ایام هفته وحدت خاطرنشان کردند: هفته وحدت فرصتی برای یادآوری همین نکته است که بایستی با حفظ وحدت خود را در قبال وظایف ملی مسئول بدانیم و بی تفاوت نباشیم تا خداوند بیش از گذشته به ما در این راه توفیق عطا بفرماید.
 
در ابتدای این دیدار سردار جلالی گزارشی از رویکردهای نوین پدافند غیرعامل کشور در راستای مقابله با شیوه های تهاجمی جدید دشمنان به ویژه تهدیدات ترکیبی و سایبری دشمنان، ارائه نمود.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، تاریخ انتشار: 6 آبان1400، کدخبر: 644842، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین