پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۳۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
مرکل بازنشسته شد و شرکت ایکیا اقدام به تبلیغ معناداری با استفاده از رویداد بازنشستگی مرکل با عنوان "بالاخره در خانه"؟! نمود. سوال اینجاست که چرا نباید شاهد چنین وضعیتی برای سیاسیون ایرانی باشیم؟ عدم تمایل سیاسیون ایرانی به بازنشستگی غیر فاجعه کم توجهی به شایسته سالاری، فاجعه شکاف بینا نسلی مدیر پروری را ایجاد نموده است.
شعار سال: انقلاب عموما توسط متولدین دهه ۲۰ و ۳۰ دنباله گیری شد. دهه ۴۰ خودشان را به جنگ رساندند و وارد گردونه خودی‌ها شدند. اما دهه ۵۰ و ۶۰ به انواع شیوه‌ها از حضور حداکثری مدیران دهه‌های قبلی سرخورده بوده و کنار نهاده شدند. هنوز که هنوز است دهه ۳۰ و ۴۰ زمامدار و هدایت کننده جریانان سیاسی و مدیریتی کشور هستند و دهه ۵۰ و ۶۰ که الان ۴۰ تا ۵۰ ساله شده اند در حال سماق مکیدن و انکار شدن. حضور دهه ۷۰ که هم صرفا با آقازادگی، داماد بودگی و خویشاوند سالاری ممکن است.

آقایان احتمالا خلا بینانسلی مدیرپروری آنهم برای حدودا ۳۰ سال بازی ندادن به فرزندان آب و خاک خودشان را احساس نمی‌کنند؟ شایسته سالاری پیشکش!

محالی برای سیاسیون ایرانی
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
0
0
بکش ، نگو این کار رو بکنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین