پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۲۹۰
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۷
رئیس سابق اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای اعتراف کرد موساد در ترور فرمانده سابق سپاه قدس ایران دست داشته است.

  شعار سال:به نقل از رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی (مکان)، «تامیر هیمن» رئیس سابق اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه با مجله «مرکز میراث اطلاعاتی» این رژیم موسم به «مابات مالام» اعتراف کرد سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در ترور دو تن از ژنرال‌های بزرگ محور مقاومت دست داشته است.
 
هیمن در این خصوص اعتراف کرد: در دوران تصدی من بر این منصب موساد در ترور دو تن از فرماندهان بزرگ دست داشته است. یکی ترور «قاسم سلیمانی» فرمانده ایرانی و دیگری «بهاء ابو العطا» فرمانده جنبش جهاد اسلامی فلسطین که در نوامبر سال ۲۰۱۹ ترور شد.
 
رئیس سابق اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه ادعا کرد این رژیم طرح‌ها و نقشه‌های زیادی برای جلوگیری از نفوذ هرچه بیشتر ایران در سوریه دارد و دیر یا زود آن‌ها را عملیاتی خواهد کرد.
 
او در هشداری آشکار به مقامات رژیم صهیونیستی نیز تاکید کرد درصورتی که تاسیسات هسته‌ای ایران از سوی این رژیم مورد حمله قرار بگیرند ایران با حملات ویرانگر به آن‌ها پاسخ خواهد داد.
 
سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران به همراه ابومهدی المهندس مسئول الحشد الشعبی عراق و تنی چند از یاران خود در سحرگاه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله هوایی نظامیان تروریست آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.
 
مهر ماه گذشته نیز نشریه گاردین در گزارشی اعلام کرد احتمال دارد انگلیس نیز همراه با شرکای صهیونیستی و آمریکایی خود در ترور شهید سلیمانی نقش داشته باشد که در این صورت سوالات زیادی درخصوص این نقش در اذهان عمومی این کشور ایجاد خواهد شد.
 
«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا که دستور ترور سپهبد قاسم سلیمانی را صادر کرده بود بعد‌ها در مصاحبه‌ای اعلام کرد «عمران خان» نخست‌وزیر پاکستان وقتی از شهادت شهید سلیمانی باخبر شد به مدت یک هفته دفتر خود را بست و به او اطلاع داد ترور قاسم سلیمانی مهمترین اتفاقی بود که در ۱۰۰ سال گذشته خاورمیانه رخ داده است.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان  ، تاریخ انتشار: 29  آذر  1400، کدخبر: ،www.yjc.news،8005113

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین