پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۶۸۵۶۴
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
رئیس اتحادیه گل و گیاه گفت: افراد می‌توانند در صورت نیاز به بازار گل و گیاه امام رضا (ع)، واقع در اتوبان امام رضا (ع) در جنوب تهران مراجعه کنند.
شعار سال: اکبر شاهرخی رئیس اتحادیه گل و گیاه، گفت: انتشار خبر‌هایی مبنی بر افزایش قیمت گل به دلیل وقوع حادثه در بازار گل را به شدت تکذیب می‌کنم.

رئیس اتحادیه گل و گیاه گفت: موضوع تعطیلی و فعالیت بازار گل و گیاه محلاتی طی فردا به دستور مراجع انتظامی وابسته است، چرا که ما نیز تابع دستورات مقامات بالا دستی هستیم.

او ادامه داد: افراد می‌توانند در صورت نیاز به بازار گل و گیاه امام رضا (ع) واقع در اتوبان امام رضا (ع) در جنوب تهران مراجعه کنند.

۳ غرفه دچار آسیب شدیدی شده است
به گفته رئیس اتحادیه گل و گیاه این بازار باید امروز ساعت ۱۲ تعطیل می‌شد، اما به دلیل مراجعه بیش از حد متاسفانه تا ساعت ۱۵ باز بوده است.

شاهرخی در خصوص میزان خسارت وارده به بازار گل و گیاه محلاتی گفت: در حال حاضر نمی‌توان در خصوص خسارت این حادثه اظهار نظر کرد، ولی ۳ غرفه به شدت دچار آسیب شده و موج انفجار نیز باعث خسارت زیادی شده است.

به گفته شاهرخی، ترکیدن کپسول گاز هلیوم امروز باعث انفجار در بازار گل و گیاه محلاتی در جنوب شرق تهران شد. در این حادثه صاحب مغازه کشته و ۸ نفر زخمی شدند که از این تعداد ۵ نفر نیز به بیمارستان منتقل شدند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۱۵۸۵۳۶۳، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین