پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۲۴۰
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲
نخستین کاروان راهیان نور با ۱۰ دستگاه اتوبوس و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پس از دو سال توقف به دلیل شیوع ویروس کرونا امروز با حضور مسئولان وارد مشهد شهدای شلمچه شد.

شعار سال:نخستین کاروان راهیان نور با 10 دستگاه اتوبوس و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پس از دوسال توقف به دلیل شیوع ویروس کرونا امروز با حضور مسؤولان و کارکنان قضایی و اداری دادگستری خوزستان وارد مشهد شهدای شلمچه شد.
 
 این کاروان با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی، کارکنان قضایی و اداری دادگستری خوزستان عازم یادمان شهدای شلمچه شد و با قرائت فاتحه و زیارت عاشورا، به شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.
 
سردار ادیبی، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در این آیین اظهار داشت: سعی می‌کنیم با نزدیک شدن به پایان سال، اوج حضور مردم در مناطق عملیاتی را شاهد باشیم، همه برنامه‌ریزی‌ها بر این مهم صورت گرفته تا مردم از مواهب و شیرینی‌های دفاع مقدس، پیروزی‌ها و درس‌ها و عبرت‌های آن زمان بهره لازم را ببرند.
 
سردار ادیبی از آغاز مجدد فعالیت کاروان‌های راهیان نور خبرداد و گفت: امسال با همه تمهیداتی که اندیشیده شده، قرار است پس از دو سال اردوهای راهیان نور از سر گرفته شود و از بهمن ماه حرکت سراسری کاروان‌های راهیان نور برای زیارت یادمان های دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا آغاز می‌شود.
 
وی در پایان بیان داشت: در این راستا تمام تمهیدات لازم و زیرساخت‌ها برای مهیا کردن یادمان های دفاع مقدس جهت میزبانی از زائران راهیان نور اندیشیده شده است.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 11 دی 1400، کدخبر:2636190 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین