پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۴۴۸
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹
در سال ۹۹ وقتی درباره کلاک و قطعه بندی زمین‌های کشاورزی در جوار سد لتیان حرف می‌زدند به صحبت‌های رهبری درباره آلودگی سد‌ها و ساخت و ساز در حریم رودخانه و سد لتیان اشاره می‌کردند. حالا از جناب دادستان می‌پرسیم که تقسیم و قطعه بندی زمین‌های اطراف سد طالقان چه می‌دانند؟ منتظریم جناب دادستان.
شعار سال: همین یک سال پیش بود که وقتی درباره کلاک و قطعه بندی زمین‌های کشاورزی در جوار سد لتیان حرف می‌زدند به صحبت‌های رهبری درباره آلودگی سد‌ها و ساخت و ساز در حریم رودخانه و سد لتیان اشاره می‌کردند.

حالا عین همین داستان را در کنار سد طالقان ببینید. خانه‌ها و ویلا‌های خوش نشینی که در فاصله ۵۰۰ متری سد و رودخانه سد احداث کرده اند، و زمین‌هایی که قطعه بندی شده اند تا همین امروز و فردا به میلیاردی، بچه پولداری و کسی از پایتخت به فروش برسند.

چشم باز کنی تا یکی دو سه سال دیگر این کوه‌ها را تا نوکش ساخته اند. خیال کردید که سوداگر محیط زیست همدست با شهرداری تخلف فروش، دلش به حال من و شما سوخته است.

روی فیلم فاطمه کاراندیش حرف می‌زند.

تعداد بازدید : 8

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی رویداد ۲۴
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین