پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۴۶۲
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۱
یک نماینده مجلس گفت: انحراف هزینه کرد در بودجه آسیب‌های اجتماعی خود را نشان می‌دهد و تلاش کردیم که این را پیگیری کنیم و در برخی دستگاه‌ها توسط متولیان هزینه در اولویت‌های دیگر قرار می‌گیرد و ما پیگیر عنوان انحراف از هزینه کرد هستیم.

شعار سال:فاطمه قاسم پور نماینده مجلس و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در دومین همایش ملی مواجهه با آسیب های اجتماعی از دیدگاه اسلام اظهار کرد: دستگاه متولی در آسیب های اجتماعی حقیقتا نگاه جزیره ای دارند و ما مدل ستادی را نتوانسته ایم به نتیجه برسانیم.
 
وی ادامه داد: ما درباره اعتبارات آسیب‌های اجتماعی با کمبود مواجه هستیم و در بودجه ۱۴۰۱ شدیدتر است و امسال با تقلیل مواجه هستیم.
 
این نماینده مجلس ادامه داد: متاسفانه بودجه ای که قرار است خرج آسیب های اجتماعی شود نیمه دوم سال به آنها اختصاص می یابد و آن زمان نمی شود کاری شود و بودجه به جامعه هدف نمی‌رسد.
 
وی انحراف از هزینه کرد را مهترین مشکل در آسیب های اجتماعی دانست و گفت: انحراف در هزینه کرد، در بودجه آسیب‌های اجتماعی خود را نشان می دهد و تلاش کردیم که این را پیگیری کنیم و در برخی دستگاه ها توسط متولیان هزینه در اولویت‌های دیگر قرار می‌گیرد. ما پیگیر عنوان انحراف از هزینه‌ کرد هستیم.
 
قاسم پور عنوان کرد: در برخی آسیب های اجتماعی علی رغم اینکه ۵ سال کار ستادی می‌کنیم متولی آن مشخص نیست، ما امروز مسائلی در این حوزه داریم که اگر نسبت به آن تصمیم جدی گرفته نشود با مشکل روبرو خواهیم بود.
 
وی تاکید کرد: از جهت مدیریتی مشکلات جدی داریم و یکی از از سوالات این است که آیا وزرای نفت و صمت خود را مسئول آسیب های اجتماعی نمی بینند، چرا از هزینه فولاد در خوزستان استفاده نمی شود حتما همه دستگاه ها خود را مسئول بدانند.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری پرسون، تاریخ انتشار:  26 دی 1400، کدخبر: ،www.purson.ir،380348

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین