پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۱۱
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷
استاندار کردستان در جریان بازدید از پروژه احداث سد چراغ‌ویس سقز، از آبگیری این سد در سال‌ جاری خبر داد.
شعارسال: عبدالمحمد زاهدی در جریان بازدید از سد چراغ ‌ویس سقز، هدف از اجرای این سد را تأمین آب شرب سقز در درازمدت دانست و گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته توسط شرکت آب منطقه ای کردستان، این سد امسال آبگیری می‌شود.

به گفته استاندار کردستان، با بهره‌برداری از سد چراغ‌ویس،آب شرب شهر سقز و همچنین 5 هزار هکتار از زمین‌های زراعی این شهرستان تأمین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون برای اجرای این سد، 180 میلیارد تومان هزینه شده است که تا مرحله بهره‌برداری 50 میلیارد تومان دیگر هزینه خواهد شد.

زاهدی همچنین گفت: بخشی از شبکه انتقال آب زمین‌های زراعی مدنظر انجام شده است و این سد در افق 25 ساله، آب 330 هزار نفر جمعیت را تأمین می‌کند.

در این بازدید علاوه بر استاندار و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان، نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، معاونین امور عمرانی و هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع، فرمانداران شهرستان های سقز و بانه و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی حضور داشتند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری کرد پرس، تاریخ انتشار: 31 مرداد 1395، کدخبر: 112275 ، www.kurdpress.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین