پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۳۵۴
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷
همکاران رسانه‌ای مسلما خط مشی ما را می‌دانند، یک کلام تعارف بی تعارف. اما حقا نمی‌توان از خوبی‌ها هم بی تفاوت گذشت. قضاوت ما تا اینجای کار آقای اژه‌ای (تاکید می‌کنیم تا اینجای کار) در قالب سه واژه متفاوت، موفق و دوست داشتنی است. ان شاالله که با همین فرمان هم جلو بروند. توجه ایشان را به نارضایتی‌های شدید مردم از اصل ۴۹ و دادگاه‌های اصل ۴۹ جلب می‌کنیم. مصادره منزلی که چهار دست سند تک برگ دارد یعنی چی؟ کدام شرع و شریعت مجوز این کار را داده و می‌دهد. کلیه اسناد نزد رسانه موجود است.

شعار سال: غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه در  نشست با قضات و کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح، خاطره ای از حضور خود سر صحنه جرم را بیان کرد.
 
در فیلم زیر، جزئیات این خاطره را مشاهده می‌کنید.

تعداد بازدید : 5

پ.ن: سابقه امنیتی در ترکیب با سابقه سیاسی و سوابق تخصصی در حوزه قضاوت، گویا این بار خروجی مناسبی را برای جامعه به ارمغان اورده است.

اژه ای بشکلی نسبتا مناسب دارد میدان داری می کند و راهبری می نماید. ان شاالله در زمان جراحی بزرگ هم با توانی مضاعف و بدون کمترین تردید ، شاهد ایفای نقش ایشان باشیم .

دور نیست، زمان جراحی بزرگ . سربسته عرض شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان  ، تاریخ انتشار: 7بهمن1400، کدخبر: 8043165، www.yjc.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین