پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۸۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
مصوبه مچلس است و تبدیل به قانون شده، اما مدیرکل امور اتباع خارجی می‌گوید که وظیفه ما فرهنگ سازی برای کلیه دستگاه‌ها است! اگر دو نفر پا به رکاب پیدا می‌شدند و چند بار از پله دادگاه و پاسگاه بالا و پائینت می‌بردند، بهتر می‌فهمیدی که باید چطور پاسخگو به قانون باشی و وظیفه ات را انجام دهی. لحظه‌ای خود را جای یک زن ایرانی صاحب خانواده بگذار که درگیر مشکلات عدیده بخاطر کم توجهی‌های مجریان قانون هستند.
شعار سال: دو سال از اجرای قانون اعطای تابعیت به فرزندانی با مادر ایرانی و پدر خارجی می‌گذرد و از ۹۰ هزار نفر متقاضی این قانون، فقط ۵ هزار نفر تابعیت ایرانی دارند.
 
تعداد بازدید : 51
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر:۸۰۴۸۹۵۴، www.yjc.news
 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
صدیقه بزی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
0
0
من دقیقا همین مشکل رادارم شوهرم مدارک ندارد و من رفتم برای دخترم اداره اتباع که ثبت نام کنم ولی گفتن که شمانمی تونیدثبت نام کنیدچون شوهرتون مدارک نداره . می خوام بگم ازشما خواهش می کنم این شوهرهای زنان ایرانی رایک باردیگرسرشماری کنید، تامابتونیم برای فرزندان مون ثبت نام شناسنامه کنیم . بخدااین بچه گناهی نداره و با این اوضاع افغانستان من خیلی نگران بچه ام هستم . هر روز برای دخترم غصه می خورم .
از آقاخامنه ای خواهش می کنم به داد من مادر ایرانی برس و دخترم رو نجات بده .
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین