پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۴۴۷
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
در ایام مبارک دهه فجر ۸ پست اسکله فلزی جهت نصب در ۴ نقطه رود کارون به همت و با تکیه بر دانش متخصصان داخلی، طراحی، ساخت، حمل و نصب و افتتاح شد.

شعار سال:در ایام مبارک دهه فجر 8 پست اسکله فلزی جهت نصب در 4 نقطه رود کارون به همت و با تکیه بر دانش متخصصان داخلی ، طراحی، ساخت، حمل و نصب و افتتاح شد. در ادامه این مراسم، نوراله اسعدی  مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر اظهار داشت: در راستای توسعه گردشگری و شکوفایی اقتصادی منطقه، این 8 اسکله گردشگری در چارچوب ساز و کارهای قانونی، به شرکت‌ها و نهادهای صاحب صلاحیت فعال در بحث گردشگری برای بهره‌برداری در راستای منافع شهر واگذار می‌شود.
 
اسعدی تاکید کرد: اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر آمادگی کامل دارد که برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری دریایی منطقه تمام توان و ظرفیت خود را به کار گیرد.
 
سید محمد مهدی میر افضل مدیر این پروژه نیز با اشاره به جزئیات این اسکله ها گفت: ابعاد کلی هر اسکله شامل 30 متر طول ، 4 متر عرض ، 1 متر ارتفاع بوده که استحکام بارگذاری 80 تن را دارا می باشد . جنس بنده پانتون های شناور از فولاد با گری دریایی GL بوده و تمامی مراحل طراحی بر اساس استاندارد کشتی سازی Lloyd's Register صورت گرفته و تائیدیه موسسات رده بندی داخلی را کسب نموده است .
 
مدیر طراحی مهندسی  مکین دریا قشم ادامه داد: هر کدام از اسکله های شناور قابلیت پهلوگیری 3 فروند شناور گردشگری با طول 15 متر ( 100 تن ) و یا یک شناور بزرگ با طول 30 متر ( 200 تن ) داشته و به منظور دسترسی مطمئن و بدون خطر از ساحل به روی اسکله شناور یک مجموعه عرشه ثابت ، سایبان و پل دسترسی متحرک به طول کلی 24 متر اجرا گردیده  که زیبایی بصری فوق العاده ای در ساحل رودخانه کارون ایجاد کرده است . 
 
مراسم باشکوه افتتاحیه اسکله های گردشگری فوق با حضور مهندس خانچی معاونت عمرانی استانداری خوزستان ، مهندس عمیدزاده معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر ، مهندس اسعدی مدیر کل اداره بندر و دریانوردی خرمشهر و مهندس پویان معاونت فنی و مهندسی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر برگزار گردید.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار:20 بهمن1400، کدخبر: 1194593، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین