پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۲۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۲
عضوشورای اسلامی شهر رشت گفت: تا کنون بارها در مباحث مختلف به شهردار تذکر داده ایم اما متاسفانه شهردار رشت نسبت به تذکرات شورا بی توجه است.
شعار سال: نادر حسینی در دیدار اعضای شورا با نماینده، ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه ما نسبت به شهروندان متعهد هستیم اظهار کرد: اعضای شورا مباحث مختلف را با اتحاد و همدلی پیگیری می‌کنند و نمی‌خواهیم شهر آسیب ببیند.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا با بیان اینکه بار‌ها به شهردار رشت پیرامون مباحث مختلف تذکر داده شد افزود: شهردار اصلا به تذکرات شورا توجه ندارد.

وی با تاکید به اینکه اعضای شورا پیرامون عملکرد و عدم تعامل و همراهی شهردار دغدغه دارند بیان کرد: شهردار با اقدامات سطحی، خودسرانه، عدم انتصاب نیرو‌های ارزشی، نگاه آمرانه و ارباب رعیتی به شورا و شهروندان، آسفالت غیر اصولی و تبلیغاتی کوچه‌ها موجب بروز مشکلات فراوانی شده است.

حسینی با بیان اینکه شهردار رشت سلیقه‌ای عمل می‌کند گفت: یک بار و پیش از این بزرگان شهر از شورا خواستند تا شهردار وقت حفظ شود، اما در شرایط فعلی باید فقط به صلاح شهر و شهروندان توجه داشت.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری سایه گیلان، تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۹۸۴، www.sayehgilan.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
0
0
آقای شهردار مراقب باش.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین