پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۷۳۲۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
رئیس سازمان بازرسی کل کشور پیرو دستور رئیس قوه قضائیه برای واکاوی بورس، گزارش داده است که در بررسی‌ها مشخص شد که یک شرکت ۲۵ هزار میلیاردتومان وارد بورس کرده و به‌یک‌باره خارج شده است. نوع ورود و خروج ۱۰۰ شرکت دولتی از بورس جای سوال دارد. یکی از مسئولان عالی‌رتبه وزارت اقتصاد دولت قبل در دادگاه بدوی به حبس و انفصال از خدمت محکوم شده و برای اعضای سابق هیئت‌مدیره بورس هم پرونده قضایی تشکیل داده‌ایم.
شعار سال: سخنگوی قوه‌قضاییه گفت: ما درمورد بورس به مسئولانِ وقت هشدار دادیم، اما توجهی نشد. در این رابطه یکی از مسئولان عالی‌رتبه وزارت اقتصاد دولت قبل در دادگاه بدوی به حبس و انفصال از خدمت محکوم شده و برای اعضای سابق هیئت‌مدیره بورس هم پرونده قضایی تشکیل داده‌ایم.

سخنگوی قوه‌قضاییه همچنین اظهار داشت: در بررسی‌ها مشخص شد که یک شرکت ۲۵ هزار میلیاردتومان وارد بورس کرده و به‌یک‌باره خارج شده است. نوع ورود و خروج ۱۰۰ شرکت دولتی از بورس جای سوال دارد.
 
تعداد بازدید : 4
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر: ۳۸۴۴۱۱۹، www.donya-e-eqtesad.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
0
0
چرا بازرسی پرونده رو به عدالیه نفرستاده؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین