پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۶۹۹
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
دبیر شورای امنیت کشور با تاکید بر ضرورت حمایت‌های جدی و قانونی از ماموران وظیفه شناس در مقابله با عناصر مخل امنیت داخلی کشور، گفت: به شورای تامین استان خوزستان ابلاغ شد تا با مجرمان مسلح قاطعانه برخورد شود.
شعار سال: سید مجید میراحمدی روز پنج‌شنبه با اشاره به شهادت یک جوان بسیجی از سوی مجرمان مسلح ناشناس در استان خوزستان، افزود: با برهم زنندگان امنیت داخلی برخورد جدی صورت می‌گیرد.

وی اظهار کرد: با هدف حفظ امنیت کامل شهروندان و حمایت جدی‌تر از مدافعان امنیت کشور، به شورای تامین استان خوزستان ابلاغ شد با مجرمان و سارقان مسلح و به کارگیرندگان سلاح‌های گرم غیرمجاز که موجبات برهم ریختن آرامش شهروندان عزیز کشور می‌شوند؛ با شدت هر چه تمام‌تر برخورد شود.

میراحمدی ادامه داد: از دستگاه قضائی نیز درخواست شده است مجرمان مسلح خطرناک پس از دستگیری تا زمان برگزاری دادگاه صالحه و صدور احکام مشخص و بازدارنده، تحت هیچ شرایطی با قید وثیقه آزاد نشوند.

وی اضافه کرد: تمام تلاش بر این است که از ماموران وظیفه شناس اعم از نیرو‌های خدوم انتظامی، بسیجیان و سربازان گمنام امام زمان (عج) در انجام ماموریت‌ها و مقابله با مجرمان، حمایت‌های کامل قانونی صورت گیرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰، کدخبر:۱۴۰۰۱۲۰۵۰۴۱۹۸، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین