پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۲۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸
تب تند بازنگری در اختیارات پلیس در استفاده از سلاح در چند هفته پیش با شهادت مظلومانه پلیس شیرازی بالا گرفته بود. هرچند در آن زمان هشدار دادیم که اختیارات پلیس باید محدوده دار باشد و کافی است در آموزش‌ها تجدید نظر صورت پذیرد و قضات توجیح باشند، اما گویا این مباحث شنیده نشد. امروز سرهنگ حسین نیلقاز رئیس اداره اماکن غرب تهران، گویا با استفاده حداکثری و شاید غیر قانونی از اختیارات، رشته کرد هر آنچه را که پلیس نخ کرده بود.

شعار سال:سرهنگ حسین نیلقاز رئیس اداره اماکن غرب تهران پس از درگیری با یکی از کاسبان مغازه‌های لبنیات فروشی منطقه شهریار اقدام به شلیک هوایی و تیر اندازی می کند؛ سه تن از ساکنان محل درگیری فیلم ها از زوایای مختلف درگیری مسلحانه را ضبط و برای ما ارسال کرده اند.
 
گفته می‌شود این عمل در پی بازدید این مقام انتظامی از واحدهای صنفی این منطقه صورت گرفته و باعث رعب و وحشت اصناف و شهروندان این محل شده است.
 
اگرچه مشخص نیست علت شروع این درگیری چه بوده است اما با توجه به فضای خیابان و آیین‌نامه استفاده از سلاح گرم توسط نیروهای نظامی، به نظر نمی‌رسد که دلیل قانونی برای استفاده از سلاح وجود داشته باشد.

تعداد بازدید : 354
تعداد بازدید : 212



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  دیده بان ایران، تاریخ انتشار: 30 بهمن1400، کدخبر: 126940، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
1
3
پلیس جوگیر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین