پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۹۳۷
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
در چند روز پیش در شهرستان ساری شاهد جولان اوباش و درگیری برخی از آن‌ها با نیروی پلیس بودیم. ارادلی که اگر پاسخ فوری و کوبنده به رفتارشان داده نمی‌شد، امنیت شهر را بشکلی فراگیر مختل می‌کردند. پلیس هم بشکلی مناسب به داستان ورود کرد و ریشه‌های آن‌ها را از جا کند. اما یک جای داستان می‌لنگد. پلیس مقتدر و الگو مورد نیاز جامعه است نه صرفا پلیس مقتدر. در ویدئوی دوم، نیروی پلیس احتمالا هیجانی شده و می‌گوید که به آن‌ها بگویید بلند داد بزنند و بگویند..، خوردم!
شعار سال: تصاویری از درگیری و قمه کشی شبانه اراذل و اوباش در ساری دو روز قبل به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بوده که نشان می‌داد تعدادی از اراذل و اوباش با یکدیگر در حال درگیری هستند که پلیس وارد می‌شود و اقدام به دستگیری یکی از این افراد می‌کند.

بعد از این اتفاق چند نفر دیگر از اراذل و اوباش با قمه به سمت مامور نیروی انتظامی حمله می‌کنند و سعی دارند تا ماموران نیروی انتظامی نتوانند آن‌ها را دستگیر کنند و در نهایت ماموران مطابق قانون مجبور می‌شوند اقدام به شلیک تیر هوایی کنند، شخصی که از پشت پنجره یک منزل در حال گزارش این اتفاقات است محل درگیری را سه راه غفاری در ساری اعلام می‌کند.
تعداد بازدید : 318
تعدادی از این ازاذل و اوباش با عربده کشی و استفاده از سلاح سرد و قمه تلاش می‌کنند که با ماموران نیروی انتظامی درگیر شوند و حتی آنان را ترغیب به شلیک مستقیم می‌کنند، اما ماموران نیروی انتظامی با هوشیاری و کنترل اوضاع از این اقدام خودداری می‌کنند.

پلیس ساری طرح مقابله با اراذل را در راستای مقابله با عاملان شرارت و ناامنی با قید فوریت در دستور کار قرار داد و در اجرای این طرح، ۱۰ نفر از اراذل و اوباش منطقه و از جمله افراد شرور کوی غفاری در شهرستان ساری که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند شناسایی و زمینگیر شدند.

تا اینجای داستان باید از تدبیر و وظیفه شناسی پلیس مازندران و نیرو‌های خدوم انتظامی شهرستان ساری، تشکر نمود. اما در کلیپ زیر، جمله‌ای پشت بلندگو بیان می‌شود که به هیچ وجه در شان و شخصیت نیروی پلیس نبوده و نیست. درخواست رسیدگی به موضوع و تذکر به مامور مربوطه را داریم. ۲۶ ثانیه مانده به انتهای ویدئو، حاوی رفتار‌هایی دور از شان پلیس است.
تعداد بازدید : 88
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین