پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۴۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۹
سردار حسین رحیمی گفت: آن موردی که از سوی مامورین انتظامی کتک خورد، ماجرای آن از این قرار بود که یکی از مردم در هنگام گرداندن اراذل و اوباش با صدای بلند می گوید این است نتیجه گردن کشی و ظلم شما به مردم و آن شخص اراذل و اوباش نیز در اقدام به فحاشی به مردم می کند و در ادامه مامور ما او را ساکت می کند.
شعار سال: سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در جریان طرح ظفر ۷ و در جمع خبرنگاران گفت: ذات اراذل و اوباش گردن کلفتی، عربده کشی، قداره بندی، اخاذی و دست درازی به ناموس مردم است. افرادی که منتقد این طرح هستند خودشان می‌دانند چگونه نقد می‌کنند.

او افزود: ما مجرمین زیادی را دستگیر می‌کنیم، اما صرفا برخی از خشن‌ترین مجرمین این حوزه را در محلات می‌گردانیم. وقتی یک نفر که به نوامیس مردم تعرض می‌کند و از مغازه‌ها باج گیری می‌کند و قداره در دست خود دارد و به خانه‌ها و خودرو‌های مردم حمله می‌کند و به این وسایل آسیب وارد می‌کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ما تحت تاثیر جو قرار نمی‌گیریم و و مسئولیت ما برقراری امنیت است. وظیفه ما این است که با متعرض به امنیت و حقوق مردم برخورد خواهیم کرد. دستگاه قضایی نیز در این زمینه همکاری خوبی با ما دارد. برهم زدن امنیت مردم خط قرمز ما است.

رئیس پلیس تهران در پایان گفت: ما با هماهنگی دستگاه قضایی و با رعایت قانون اقدام به گرداندن اراذل و اوباش در محلات کرده ایم. آن موردی که از سوی مامورین انتظامی کتک خورد، ماجرای آن از این قرار بود که یکی از مردم در هنگام گرداندن اراذل و اوباش با صدای بلند می‌گوید این است نتیجه گردن کشی و ظلم شما به مردم و آن شخص اراذل و اوباش نیز در اقدام به فحاشی به مردم می‌کند و در ادامه مامور ما او را ساکت می‌کند. با وجود تمام این موارد، اما قبول داریم که باید این مورد نیز رعایت شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 21 مهر 1399، کد خبر: 1072023،  www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
0
0
کار پلیس برای گرداندن این اراذل در خیابان ها کار خوبی است و اراذل میفهمن که عاقبت کارشون خیر نیست و مردم هم احساس امنیت و آرامش می کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین