پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۴۴۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶
با نگاهی مثلا قانون گرا و عموما احساسی به طرح سوال از مجرم گردانی پرداخته و قصد زیر سوال بردن کل کار را دارند. در پاسخ باید به این عزیزان منتقد متذکر شد که مجرم گردانی به هیچ وجه برای نیروی انتظامی یا قوه قضائیه اصل نیست. بحث شکستن هیمنه و تصویر تهدید آمیز آن‌ها در اذهان عمومی است. ضمنا ضربات وارده بر این افراد توسط نیروی انتظامی نیز، ضربه زدن موثر نبوده و عموما تنبیهی و تذکری است. لطفا به پیامد برخی از نقد‌ها دقت کنید.
شعار سال:ادعای ضرب و شتم مجرمان توسط نیروی انتظامی و خلاف قانون بودن آن را می کنند. مدعی هستند کدام قانون اجازه این کار را می دهد و .... . به برخی از تیترها توجه کنید.

تعداد بازدید : 117

ضرب و شتم مجرمین توسط نیروی انتظامی در میان خیابان گردانی آن‌ها و پیش چشمان هیجان زده مردم!
 

‏يک سئوال مشخص از ‎دادستان تهران و ‎فرمانده نيروی انتظامی؛ دستور ‎مجرم گردانی و ضرب وشتم آنان در ملأ عام را چه کسی و بر مبنای کدام قانون  صادر کرده است!؟
 
به این عزیزان منتقد باید گفت که مجرم گردانی از جمله روش های موثر بر شکستن تصویر ذهنی تهدیدگر و صدمه زننده بودن بی قید مجرمین در اذهان عمومی است. نوع ضربات وارده بر آنها نیز عموما، ضربات تنبیهی غیر موثر و نمایشی است، لذا بجای نقد به پیامد نامطلوب تداوم تصویر ذهنی شهروندان از این مجرمین فکر کنید. مسلما در این حالت ، نقدی بر مجرم گردانی نخواهید داشت و عموما دنبال ضابطه مند کردن این فرایند خواهید بود.

اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Snake
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
چطور مجرم گردانی مفاسد اقتصادی که میلیاردی اختلاس کردند انجام نمیشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین