پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۴۷۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰
بعد از خیابان گردانی برخی از اراذل و اوباش توسط نیروی انتظامی با ادله قوی شکستن هیمنه و ترس روانی از آن‌ها در نزد شهروندان، شاهد وجود مخالفت هائی نیز بودیم. در آخرین موضع گیری ها، مخالفان استناد به صحبت‌های مرحوم دکتر قانعی راد کرده اند.
شعار سال:مرحوم دکتر قانعی راد بیان می دارد که،  «وقتی دیروز اراذل و اوباش را دستگیر و برای آنها حقوقی قائل نبودند، ممکن است فردا یک استاد دانشگاه و یک روحانی متشخّص هم فاقد حقوق شود»(برنامه «زاویه»، ۲۵بهمن۹۶ ).

در پاسخ باید گفت که این فرمایشات اساسا درست است ولی نافی برخورد با اراذل و اوباش نمی تواند باشد. در یک جمع بندی کلی شاید بتوان گفت که حد وسط تعارضات شناختی و ادله های مطرح شده، می تواند اجرای این کار با رعایت چارچوب ها و  حساسیت ها باشد. در واقع ، مرحوم قانعی راد با خیابان گردانی اراذل و اوباش مشکلی نداشته، بلکه با شیوه اجرای این کار مخالفت داشتند.

تعداد بازدید : 37
 

اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
طبق قانون این اقایون باید فقط مجازات مربوط به جرم خودشونبشن نه اینکه ما به قانون تبصره ای اضافه کنیم مبنی بر تشدید کردن مجازات
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین