پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۸۸۲۹۶
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷
عامل اصلی حمله به رستورانی در سرخرود در تهران دستگیر شد.
شعار سال:شیرازی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری مازندران گفت:عامل اصلی درگیری و تخریب خودرو‌های پارک شده مردم مقابل رستورانی در شهر سرخرود در تهران ردیابی، شناسایی و دستگیر شد.
 
او افزود: تعدادی اراذل و اوباش ۱۷ تیرماه امسال با چوب و چماق به رستورانی در سرخرود حمله کردند و علاوه بر خسارت به رستوران، به خودرو‌های مشتریان نیز خسارت جدی زدند.
 
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری مازندران با بیان اینکه این اراذل و اوباش پس از اقدام مجرمانه از محل متواری شده بودند، افزود: این افراد پس از شناسایی در تهران ردیابی و با حکم نیابتی دستگاه قضایی استان دستگیر شدند.
 
شیرازی با بیان اینکه شورای تامین استان در برخورد با اراذل و اوباش و اخلالگران نظم و امنیت عمومی با هیچ کس مماشات نمی‌کند از حمایت‌های قضایی رییس کل دادگستری و فرماندهی انتظامی مازندران برای دستگیری عامل حمله به رستوران سرخرود نیز قدردانی کرد.


شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان   ،تاریخ انتشار:  26  تیر 1399،کدخبر: 7425124 ،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین