پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۹۲۷۶۷
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸
به گفته عده‌ای، افزایش قیمت زمین‌های چهاردانگه از یک به بالای ۶ میلیون تومان باعث افزایش تمایل املاک‌داران به ساخت‌وساز شده و این آلونک‌ها مانع بزرگی بر سر رشد زمین‌هاست.

شعار سال:هشتم مردادماه امسال قرار بر این بود که این آلونک‌ها تخریب شوند. دستور از شهرداری رسیده بود و علت هم به گفته برخی، حضور معتادان در حواشی منطقه بود.

این دستور با فشار رسانه‌ها متوقف شد اما لغو نه. به گفته ساکنان این چهاردیواری‌های کاهگلی که حتی از آب و برق و گاز هم محروم هستند، شهرداری به آنها فرصت‌های ۲ تا سه ماهه برای تخلیه و تخریب داده و حتی از آنها خواسته تا به شهرداری رفته و زیر پای نامه‌های تخریب را امضا کنند.

به گفته عده‌ای، افزایش قیمت زمین‌های این منطقه از یک به بالای ۶ میلیون تومان باعث افزایش تمایل املاک‌داران به ساخت‌وساز شده و این آلونک‌ها، مانع بزرگی بر سر رشد زمین‌هاست.

حالا این خانواده‌ها که درآمدشان از ماهی ۳۰۰ هزار تومان به زور پیشی می‌گیرد چگونه باید در روزهای کرونایی دنبال خانه با اجاره‌بهاهای سر به فلک کشیده بروند؟

تعداد بازدید : 4

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت اعتمادآنلاین، تاریخ انتشار: 15 مرداد 1399، کد خبر:423936،www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین