پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۷۸۱
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
متاسفانه خیلی از سیاسیون و مدیران ارشد کشور در چله اول انقلاب یاد گرفته اند که با کلی گویی و خرج از اسم عظمای ولایت، خود را بالا بکشند. هرچند احمدعلی مقدم، خبره صاحب نامی است، اما صحبت‌های اخیرش در خصوص فرزندآوری می‌تواند مصداق کج گویی باشد. بجای آنکه در این فشار اقتصادی، بر کانون‌های فساد و اهمال موثر بر تنگ شدن سفره خانواده ایرانی حمله نموده، بحث اشتغال و موثر بودگی اقدامات وزیر را دنباله گیری کرده و یا در خصوص مشوق‌ها فرزندآوری و تثیبت آن تلاش کنید، مردم را زیر سوال برده و می‌گویید که خانواده‌های ولایی باید با لبیک به رهبری و فرزند آوری، دشمن را ناامید کنند! دشمن شاد کن حرف زدی برادر. ناسنجیده گفتی. به احترام همه بزرگی هایت، فقط تذکر دادیم و امر به معروف کردیم.
شعار سال: احمدعلی مقدم عضو شورای مرکزی موتلفه بیان داشته است که پیری نسل و زادآوری از مهم‌ترین مسائلی است که رهبر معظم انقلاب سال‌ها است که به آن در سخنرانی‌های مختلف اشاره دارند چرا که دشمن سالیان متمادی بر روی «فرزند کمتر، زندگی بهتر» کار کرد و این فرهنگ غلط را در بین مردم ما نهادینه کرد. اما امروز خانواده‌های ولایی ما باید به این ندای معظم‌له لبیک بگویند و با فرزند آوری و تکثیر نسل، موجب آبادانی کشور و ناامیدی دشمن شوند.

باید گفت که هیچ دشمنی روی سیاست «فرزند کمتر، زندگی بهتر» کار نکرد. خودمان و خودتان بودید که کار کردید. دشمن شناسی را درست انجام دهید لطفا. ضمنا دشمن تراشی هم نکنید. استفاده از تکنیک دو قطبی سازی منجر به ارتقا در گام دوم انقلاب، جواب نمی‌دهد برادر بزرگ و عزیز ما.

از تخیلات و وهمیات هم بیرون بیایید. درک ضرورت جوان سازی جمعیت و افزایش زاد آوری و برنامه ریزی برای تحقق آن یک بحث است و برخورد شعارگونه شکم سیر، بحث دیگر. شما بجای آنکه در این فشار اقتصادی، بر کانون‌های فساد و اهمال موثر بر تنگ شدن سفره خانواده ایرانی حمله کنید، بحث اشتغال و موثر بودن اقدامات وزیر را دنباله گیری کنید و یا در خصوص مشوق‌ها فرزندآوری و تثبیت آن تلاش نمایید، مردم را زیر سوال برده و می‌گویید که خانواده‌های ولایی باید با لبیک به رهبری و فرزند آوری، دشمن را ناامید کنند!

دشمن شاد کن حرف زدی برادر. ناسنجیده گفتی. به احترام همه بزرگی هایت، فقط تذکر دادیم و امر به معروف کردیم.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین