پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۰۶۸
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵
مدیر تحقیقات و فناوری گل گهر گفت: تجهیزات، انرژی و محیط‌زیست، سه رکن مهم در حوزه فرآوری معادن است که باید همیشه مورد توجه قرار بگیرد.
شعار سال: امیر حاجی‌زاده عمران مدیر تحقیقات و فناوری گل گهر در پنل دوم با موضوع «نهضت فرآوری اقدامات، فرصت‌ها و الزامات» اظهار کرد: هم‌اکنون در بسیاری از کشور‌های دنیا از پیریت آهن تولید می‌کنند و ما نیاز داریم برای بخش مهندسی هماتیت سرمایه‌گذاری انجام دهیم. نکته مهم دیگر این است که توجه نکردن به ابزار دقیق در کارخانه‌های فرآوری موجب شده میزان باطله ما بالاتر برود.

وی گفت: در انتخاب تجهیزات، بحث انرژی و زیست محیطی بسیار مهم است، این را در به کار گیری HPGR برای کارخانه‌های بزرگ مشاهده کرده‌ایم. چند نکته ظریف و تجربه است که خیلی کشور‌ها از جمله در مدار‌های فرآوری کشور هند دیده‌ایم، که باید نرمه‌زدایی را جدی بگیریم. نرمه‌زدایی قبل از اسپیرال موجب شده ما به عیار ۶۵ برسیم و این در فرآوری هماتیت مهم است. نرمه‌زدایی انواع مختلف دارد که می‌تواند در ابتدا، میانه یا انتهای مدار باشد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از می‌متالز، تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر:felezatkhavarmianeh.ir/۲۵۰۱۷۳
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین