پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۳۴۶
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵
رئیس جمهور گفت: ایجاد شغل مسئولیت مهمی است که برعهده دولت است و با تمام توان به دنبال آن هستیم که با همگرایی و همت همه دستگاه‌های اجرایی از پس این مسئولیت بربیاییم.
شعار سال: حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز در حاشیه بازدید از شرکت فولاد جهان‌آرا در جمع کارگران، اظهار کرد: مردم استان خوزستان بر گردن همه کشور حق دارند، رشادت‌های آبادان و خرمشهر هیچ گاه از حافظه ملت پاک نخواهد شد.

وی عنوان کرد: بومی‌گزینی در استخدام ها، به عنوان اولویت باید رعایت شود، در استان خوزستان نیرو‌های خوب و حرفه‌ای فراوان وجود دارد و باید در فرصت‌های شغلی به کارگیری شوند.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از رسانه ای دیگر بخوانید،

* ایجاد شغل مسئولیت مهمی است که برعهده دولت است و با تمام توان به دنبال آن هستیم که با همگرایی و همت همه دستگاه‌های اجرایی از پس این مسئولیت بربیاییم.

* نیرو‌های بومی شرکت فولاد که از آغاز کارخانه مشغول بودند، در ادامه نیز مشغول خواهند بود.

* با بهره برداری از فاز دوم شرکت فولاد جهان آرا خرمشهر در آینده‌ای نزدیک ۲ هزار و دویست نفر به صورت مستقیم و هزاران نفر غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری اقتصاد نیوز، تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۸۳۵۶۲، www.eghtesadnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین