پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۷۵۵
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶
وزیر نیرو گفت: بر اساس توافق‌نامه میان ایران و افغانستان؛ افغانستان مکلف به رهاسازی حقابه رودخانه هیرمند است که این موضوع به شدت پیگیری خواهد شد.
شعار سال: علی اکبر محرابیان روز جمعه در بدو ورود به زاهدان در گفتگو با خبرنگار یک رسانه اظهارداشت: بر اساس توافق‌نامه‌های بین ۲ کشور افغانستان و ایران؛ افغانستان مکلف است حقابه ایران را از رودخانه هیرمند سالانه رهاسازی کند که متاسفانه در سال گذشته این کار انجام نشده است.

وی ادامه داد: در سال ۱۳۹۹ و ۱۴٠٠ نسبت به آن حقوق قانونی که جمهوری اسلامی دارد مقدار خیلی کمی آب در رودخانه هیرمند رها سازی انجام شد در این سفر به یاری خدا بازدید از این محل هم خواهیم داشت و تصمیماتی اتخاذ خواهد شد؛ البته ضرورت دارد این موضوع به شدت پیگیری شود و پس از بررسی نتایج اعلام خواهد می‌شود.

وزیر نیرو در رابطه با سفر خود به سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به ضرورت بررسی طرح‌های برقی و آبی استان این سفر در روز‌های ابتدایی سال ۱۴۰۱ انجام شد.

وی بیان کرد: بازدید از طرح‌های نیروگاهی و طرح‌های آبرسانی در سیستان و بلوچستان در برنامه این سفر قرار دارد.

محرابیان با بیان اینکه امیدوارم در این سفر بتوانیم تصمیماتی را اتخاذ کنیم و پروژه‌های آبرسانی سیستان و بلوچستان را سرعت دهیم افزود: همچنین در این سفر پروژه‌های جدیدی که ضرورت دارد با توجه به مدیریت شرایط فعلی در استان تعریف می‌شود انجام خواهد شد.

علی اکبر محرابیان وزیر نیرو صبح امروز جمعه پنجم فروردین ماه طی سفری یکروزه به منظور بررسی شرایط آبی استان سیستان و بلوچستان عازم جنوب شرق کشور شد.

علی اکبر محرابیان در بدو ورود به فرودگاه بین المللی زاهدان مورد استقبال حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان و سایر مدیران این استان قرار گرفت.

حضور در گلزار شهدای زاهدان، بازدید از نیروگاه زاهدان، بازدید از پروژه آبرسانی سیستان (۲۷ روستای زابل)، بازدید از نیروگاه بادی ۵۰ مگاواتی میل نادر و بازدید از اجرای خط دوم انتقال آب از زابل به زاهدان، از جمله برنامه‌های سفر یکروزه وزیر نیرو به سیستان و بلوچستان است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۸۴۶۹۵۳۶۴، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین