پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۴۰۱
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
عبدالله گنجی، فعال رسانه‌ای اصولگرا و مدیر فعلی روزنامه‌ی همشهری، وابسته به شهرداری تهران، در توییتی می‌گوید که به نظرش پرویز پرستویی می‌خواهد بگوید که وسط لحاف خواب است!
شعار سال: او نوشته است:

«با همه نقد‌ها و محاسن پرستویی همیشه برایم هنرمندی توانا و محترم بوده. از تمرکز بر محتوای نامه‌اش به رهبری عبور کنیم. از جهت شکل توجه کنیم. بعد از متهم شدن به حکومتی بودن از سوی اپوزیسیون در آمریکا، می‌خواهد بگوید من با دو طرف مشکل دارم و وسط لحاف خوابیدم. باز هم اشکال ندارد، اذیتش نکنید».

روز گذشته پس از آنکه پرویز پرستویی، بازیگر مطرح سینما، در نامه‌ای به آیت الله خامنه‌ای، به گرفتاری‌های اقتصادی این روز‌های مردم اشاره کرد، با واکنش‌های زیادی مواجه شد، از جمله در داخل کشور برخی از فعالان اصولگرا مواضعی متفاوت گرفتند و از این کار او استقبال کردند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انصاف نیوز، تاریخ انتشار:۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۳۴۶۷۱۲، www.ensafnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین