پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
وزیر خارجه اسبق آمریکا رئیس جمهور جدید این کشور را از آنجا که به هیچ گروه و یا حزبی وابسته نیست منحصر به فردترین رئیس جمهور آمریکا دانست.

شعار سال: «هنری کیسینجر» در گفتگو با برنامه جی پی اس فرید زکریا در شبکه سی ان ان گفت: دونالد ترامپ به هیچ گروهی وابسته نیست چون بر اساس استراتژی خود رئیس جمهور آمریکا شده است.

کیسینجر که پنجشنبه گذشته در نیویورک با ترامپ دیدار و با وی درباره سیاست خارجی صحبت کرده در ادامه افزود: اگر ترامپ علاقه ای به تمامی شعارهای انتخاباتی خود ندارد نباید برای نگاه داشتن آنها به وی فشار آورد. نباید او را وادار به اتخاذ موضعی کرد که در دوران انتخابات داشته و اکنون دیگر علاقه ای به آن ندارد.

کیسینجر در ادامه گفت: فکر می کنم باید به ترامپ این فرصت را بدهیم تا موارد مثبتی را که ممکن است در ذهن داشته باشد پیگیری کند. ما سابقه طولانی‌ای در انتقاد از دولت ها داریم و ممکن است این اتفاق دوباره رخ دهد اما نه به این شکل.

به نوشته هیل، کیسینجر در ماه می نیز دیداری محرمانه با ترامپ برگزار کرده و با وی درباره مسائل مربوط به سیاست خارجی صحبت کرده بود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از حبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 1 آذر 1395، کد مطلب: 3830129:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
0
0
از چه نظر منحصر به فرد است؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
0
0
کسینجر از نظر عدم وابستگی ترامپ به لابی های قدرت ، درست گفته اما بیان عبارت منحصر بفرد بودن ترامپ، نوعی پاچه خواری برای گرفتن پست و مقام است.کسینجر بالغ بر 70 سال، فکر می کنه هنوز نیروی جوانی خودشو داره؟
البته که در دولت پیرمردها، هیچ چیز بعید نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین