پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۷۵
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا و از حامیان جدی برنی ساندرز در ایام کارزار انتخابات درون حزبی حزب دموکرات، به عنوان نامزد جدید تصدی پستی در کابینه دونالد ترامپ انتخاب شده است.

شعار سال:


به نقل از ای‌بی‌سی نیوز، تولسی گابارد از حامیان جدی برنی ساندرز، صبح امروز با دونالد ترامپ در برج ترامپ در نیویورک دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

یکی از مقام‌های ارشد تیم انتقال ترامپ گفته است که مذاکرات ترامپ با گابارد بر سر تصدی پستی مهم در دولت آینده آمریکا انجام شده است.

گفته شده است که گابارد 35 ساله به عنوان وزیر امور خارجه یا سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد در نظر گرفته شده است. این در حالی است که پیشتر از میت رامنی، نامزد شکست خورده حزب جمهوری خواه در انتخابات سال 2012 آمریکا به عنوان وزیر امور خارجه ترامپ یاد شده بود.

مقام ارشد حاضر در تیم انتقال دونالد ترامپ گفته است که نشست گابارد با ترامپ، نشستی عالی بوده و تیم انتقال، گابارد را زنی موثر ارزیابی کرده‌اند.

گابارد در ایام رقابت‌های درون حزبی دموکرات‌ها با سیاست‌های حزبش برای حمایت از کلینتون در مقابل ساندرز مخالفت کرده بود. او همچنین در مباحث مربوط به جنگ سوریه، در مقابل ره‌یافت‌های دیگر اعضای حزبش قرار گرفته و گفته بود که آمریکا باید از ادامه ریاست جمهوری بشار اسد حمایت کند.

گابارد پس از دیدار با ترامپ گفت که در ملاقات با رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا درباره «سیاست‌های جاری در خصوص سوریه، مبارزه ما علیه گروه‌های تروریستی همچون داعش و القاعده و دیگر چالش‌های سیاست خارجی که با آن رو به رو هستیم مذاکره کردیم.» او افزود که ما «گفت‌و‌گوهای صریح و سازنده داشته و به طور عمیق درباره مسائل سیاست خارجی صحبت کردیم.»

این نامزد جدید در کابینه دولت ترامپ گفت: «احساس می‌کنم بسیار مهم بود که قبل از آن که نئو محافظه کاران آمریکا صدای جنگ برای سرنگونی دولت سوریه را ایجاد کنند با رئیس‌جمهوری منتخب دونالد ترامپ دیدار کنم. چنین جنگی زندگی هزاران نفر را به خطر انداخته و میلیون‌ها پناهجو را وادار می‌کند که در جست و جو برای مکانی امن‌تر، خانه و کاشانه خود را از دست بدهند.»

او همچنین افزود که با ترامپ درباره برخی مسائل اختلاف نظر دارد و «هیچ بیمی نداشته که این اختلاف نظرها را مطرح کند.»


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 2 آذر 1395، کد مطلب: 161375 : www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین