پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۲
نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با وزیر نیرو و معاونین وی در خصوص بحران آبی در شرق استان کرمانشاه صحبت کرده‌ام، گفت: متاسفانه مدیریت آب استان نیز نسبت به این مسئله هیچ توجهی ندارد.
شعارسال: حسن سلیمانی در گفتگو با خانه ملت، با بیان اینکه تنش آبی موجود در منطقه در بخش‌های کشاورزی، صنعت و شرب وجود دارد، اظهار داشت: تقاضا این است که تامین اعتبارات لازم در مورد سدهای کبوتر لانه و قشلاق را تسریع یابد تا تامین آب در قسمت شرقی استان به وسیله این سدها انجام شود.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این سدها دشت‌های کنگاور، دینور و چمچمال را تغذیه می کنند بعلاوه اینکه آب شرب مناطق مذکور را نیز تامین می‌کنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: توجه لازم به این منطقه را ندارند. گویا فراموش کرده اند که این منطقه از نظر بحران های انسانی اجتماعی باید ضریب امنیت را بالا ببرد نه اینکه خودش موجب نگرانی امنیتی به وسیله کم آبی شود.

سلیمانی متذکر شد: بارها این مطلب را تذکر داده و به مسئولان نامه نوشته‌ام ولی هنوز اقدام مثبتی را از مسئولان ندیده‌ایم.

وی با بیان اینکه با وزیر نیرو و معاونین وزیر صحبت کرده‌ام، افزود: متاسفانه مدیریت آب استان نیز نسبت به این مسئله هیچ توجهی ندارد.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنظرم می‌رسد که نحوه برخورد دیگری را باید در این زمینه پیش بگیریم تا نتیجه ای حاصل شود، گفت: اگر لازم باشد از تذکر، سوال یا استیضاح وزیر را در پیش می‌گیریم ولی مایل هستیم که خودشان متوجه باشند و کارشان را به خوبی انجام دهند./

لازم به ذکر است که این نماینده مجلس در این گفتگو و هشدار از مهمترین مشکل آبی حوزه نمایندگی خود یعنی آب شرب هرسین نامی به میان نیاورد و به مشکل سد قشلاق و کبوتر لانه بسنده کردند.این در حالی است که وحید احمدی نماینده پیشین این حوزه بارها مکاتباتی در مورد این دو سد داشتند ولی در عمل اقدامی از سوی وزارت خانه متبوع صورت نگرفت چنانچه سلیمانی مایل به حل مشکلات آبی حوزه تحت تکفل خود است باید در فاز عمل و فشار به چیت چیان وزیر نیرو برآید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری بیستون، تاریخ انتشار: دوشنبه 10 آبان 1395، کدخبر: -، www.bistoonnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
0
0
ما در کل کشور چالش مدیریت اب داریم. مدیریت آب از تولید و استخراج تا مصرف . این چالش در سال های آتی شدید تر هم خواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین