پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۰۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
جیک سالیوان مدعی شد که آمریکا اطلاعاتی مبنی بر آماده سازی ایران برای ارسال پهپاد به روسیه جهت استفاده آن‌ها در اوکراین در اختیار دارد. وی همچنین ادعا کرد که ایران در حال آماده سازی برای آموزش استفاده از این پهپاد‌ها به روس‌ها است و مشخص نیست هم اکنون این پهپاد‌ها را در اختیار روسیه قرار داده است یا خیر.
شعار سال: جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید در آستانه سفر جو بایدن رئیس جمهور این کشور به منطقه، در نشستی خبری به بیان ادعا‌های ضدایرانی پرداخت.

جیک سالیوان مدعی شد که آمریکا اطلاعاتی مبنی بر آماده سازی ایران برای ارسال پهپاد به روسیه جهت استفاده آن‌ها در اوکراین در اختیار دارد.

وی همچنین ادعا کرد که ایران در حال آماده سازی برای آموزش استفاده از این پهپاد‌ها به روس‌ها است و مشخص نیست هم اکنون این پهپاد‌ها را در اختیار روسیه قرار داده است یا خیر.

سالیوان همچنین مدعی شد: برآورد اطلاعاتی نشان می‌دهد که برخی از پهپاد‌ها که تعداد آن‌ها به صد‌ها فروند می‌رسد از قابلیت حمل سلاح برخوردارند.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید درباره مذاکرات برچیدن تحریم‌های ایران هم گفت: توافقی روی میز است که از حمایت آمریکا و متحدان اروپایی برخوردار است و ایران باید برای امضای این توافق گام بردارد.

سالیوان در ادامه ادعا‌های خود افزود: ایران باید برای بازگشت به پایبندی به برجام یا رویارویی با فشار بیشتر آمریکا و انزوای بیشتر از سوی جامعه بین الملل یکی را انتخاب کند.

لازم به ذکر است که تاکنون خواسته‌های خارج از چارچوب توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ که توسط آمریکا مطرح شده اند، مانع نهایی شدن هر گونه توافق بوده است و آمریکا در این زمینه سعی دارد با انداختن توپ در زمین ایران و تمارض، تهران را مقصر هر گونه کم کاری و کارشکنی جلوه دهد.
ادعای آماده کردن صد‌ها پهپاد برای روس‌ها توسط ایران

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از فرارو، تاریخ انتشار:۲۱ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۵۶۰۶۰۱، fararu.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
0
0
این افشاگری می تونه سه دلیل داشته باشه.
به طرف غربی هشدار بده
اثبات همگرایی با روس ها و بلوک شرق
هشدار به اسرائیل برای کناره گیری از حمله به تاسیسات پهپادی ایران
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین