پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۴۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب اظهار داشت: کارکنان سایت رادار سوباشی با ایستادگی و انجام وظیفه تا آخرین نفس، نام خود و پدافند هوایی را برای همیشه در تاریخ جاودانه کردند.
شعار سال: امیر سرتیپ دوم علی اسدی فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب با اشاره به پنجم مرداد سالگرد شهادت شهدای رادار سوباشی اظهار داشت: در زمان جنگ تحمیلی پدافند هوایی علاوه بر وظیفه تامین امنیت هوایی صحنه نبرد و خط مقدم جبهه‌ها، وظایف دیگری از جمله تامین دفاع هوایی از شهر‌ها در مقابل هواپیما‌ها و حتی موشک‌های عراقی، دفاع هوایی از مراکز مهم و استراتژیک کشور نظیر پالایشگاه‌ها، کارخانه‌ها، پل‌ها و حتی دفاع از مراکز غیراستراتژیک کشور را نیز برعهده داشت.

امیر سرتیپ اسدی ادامه داد: در عملیات مرصاد، پدافند هوایی و نیروی هوایی از جمله سازمان‌های نظامی بودند که عملکرد مناسبی از خود به نمایش گذاشتند و به خوبی در برابر تجاوز منافقین و بعثیی‌ها ایستادگی کردند. هدف قرار دادن چندین فروند هواگرد عراقی، هدایت هواپیما‌های خودی برای مقابله با هواگرد‌های عراقی و ... از جمله اقدامات پدافند هوایی در عملیات مرصاد به شمار می‌رود.

فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب به ایستادگی کارکنان سایت شهدای سوباشی در عملیات مرصاد اشاره کرد و گفت:کارکنان سایت رادار سوباشی با ایستادگی و انجام وظیفه تا آخرین نفس، نام خود و پدافند هوایی را برای همیشه در تاریخ جاودانه کردند. پاک‌سازی آسمان منطقه نبرد از هواگرد‌های بعثی، منجر به تسریع موفقیت نیرو‌های سطحی ایرانی در برابر منافقین شد.

وی در پایان گفت: وجود روحیه ایثار، شهادت طلبی، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن از جمله عوامل موفقیت محسوب می‌شود. بنا‌بر‌این کوشش برای تقویت بیش از پیش معنویت در کارکنان پدافند هوایی منجر به افزایش کارایی و تأثیرگذاریی خواهد شد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۱ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۱۲۵۷۸۶۸، www.ilna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
0
0
انسانهایی که جونشون رو برای هموطنانشون و دفاع از کشور از دست دادن قابل ارزش هستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین