پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۴۹۳
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
صدای مراکز مثبت زندگی از وضعیت افزایش سنواتی بودجه درآمده و حاشیه‌های عدیده در سطح کشور ایجاد کرده است؟ پشت نوبتی‌ها فغان و ناله دارند؟ سطح کیفی خدمات زیر سوال رفته؟ در حوزه درمان اعتیاد و سامان دهی معتادان، به نوعی پلشتی نزدیک می‌شویم و حالا هم گزارشاتی چند از مراکز شبانه روزی و داستان مرکز توانبخشی اهواز؟ با بستن درب اتاق می‌توان مدیریت در سطح ملی نمود؟
شعار سال: ویدیویی منتسب به یک مرکز توانبخشی در اهواز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که رفتار خشونت‌آمیز کارکنان مرکز با معلولان را نشان می‌دهد. در بخشی از ویدیو دو نفر از کارکنان با یک فرد دارای معلولیت رفتار خشونت آمیزی دارند و طوری او را جابه‌جا می‌کنند که لباسش پاره می‌شود. در تصویر فرد دیگری بدون لباس دیده می‌شود. در بخشی دیگر از ویدئو فردی به شدت تشنج می‌کند، اما کسی به کمک او نمی‌آید. این ویدیو همچنین نشان می‌دهد که این افراد در وضیعت نامساعدی نگه‌داری می‌شوند.
 
تعداد بازدید : 22

پاسخ رئیس محترم سازمان بهزیستی چیست؟ پاسخ آقای زاهدی وفا چیست؟
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی اسکان نیوز
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین