پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۸۶۶
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱
نماینده مردم مهریز در مجلس با بیان اینکه تغییر تاریخ مصرف و تولید کالا‌ها جان مردم را به خطر انداخته است، خواستار ورود رئیس جمهور به این موضوع شد.
شعار سال: محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۱ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در قالب تشکر و تذکر به دستگاه دیپلماسی کشور و سازمان انرژی اتمی، گفت: تشکر از بابت مواضع اصولی و مقاومت وزارت امور خارجه و سازمان انرژی اتمی در برابر زیاده خواهی‌های غرب به ویژه آمریکا تا امروز است که ان شاءالله نتیجه خواهد داد.

وی تصریح کرد: ما به همه تعهدات برجامی عمل کردیم، بیش از آن نه خدا و نه مردم راضی هستند و بدانید هرچه جلوی حکومت‌های قلدر و افراد زورگو کوتاه بیاییم گستاخ‌تر خواهند شد، محکم بایستید خداوند هم یاری خواهد کرد.

نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس خاطرنشان کرد: اگر همه جناح‌ها و گرو‌ها تدبیر می‌کردند که سیاست‌های جهانی تغییر کند نمی‌توانستند، اما یک حرکت روسیه اوضاع را به نفع کشور‌های مظلوم از جمله ایران تغییر داد. باید به خداوند بزرگ تکیه و مشکلات داخلی و ضعف‌های خود را برطرف کنیم.

وی یادآور شد: دشمن بداند اگر گستاخی و تهدید آن ادامه یابد، در زمینه سلاح هسته‌ای که زورگویان دارند از رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهیم خواست که اگر صلاح بدانند استراتژی و فتوای ساخت سلاح هسته‌ای تغییر یابد و این برای جوانان ایرانی بسیار آسان خواهد بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکری پیرامون کیفیت کالاها، تاکید کرد: مردم از یک طرف گران فروشی و کیفیت نامطلوب کالا‌ها را تحمل می‌کنند، اما تغییر تاریخ مصرف و تولید کالا‌ها بازی با جان مردم است و باید در این زمینه به رئیس جمهور تذکر دهید.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۱۱ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۱۲۶۲۱۷۸، www.ilna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین