پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۴۷۸
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷
در شرایطی که مدیران پرسپولیس خوزستان از تغییر نام استقلال ملاثانی صحبت می‌کنند، اما طرف مقابل این موضوع را رد می‌کند.

شعار سال: در چند سال اخیر جنگ سختی میان مالکان دو باشگاه استقلال ملاثانی و پرسپولیس خوزستان در گرفته بود. پیش از فصل قبل بود که مالکان باشگاه سرخپوش با در دست داشتن اسنادی، مدعی شدند که نام تیم استقلال باید به پرسپولیس تغییر پیدا کند که در نهایت این اتفاق رخ نداد.

اما در ماه‌های اخیر، مالکان باشگاه پرسپولیس خوزستان با ارائه اسناد و مدارک مختلف و در دست داشتن آراء مربوطه درباره این مسئله، موفق به اخذ نامه‌هایی از جمله نامه رسمی دبیر کل فدراسیون فوتبال شدند نام استقلال ملاثانی به پرسپولیس خوزستان تغییر کند.

این در شرایطی است که در طرف دیگر ماجرا، مدیران استقلال ملاثانی مدعی هستند برای تغییر نام این باشگاه، به نامه کمیسیون ماده ۵ برای انتقال تیم از ملاثانی به خوزستان نیاز است که قطعا این کمیسیون با درخواست پرسپولیسی‌ها مخالفت خواهد کرد.

علاوه بر این، مسئولین باشگاه استقلال ملاثانی مدعی هستند که یکی از شروط تشکیل کمیسیون ماده پنج موافقت کتبی فرماندار، هیئت فوتبال و اداره ورزش شهرستان باوی با تغییر نام و خروج امتیاز استقلال ملاثانی است که تمامی این ارگان‌ها با موضوع مطرح شده مخالف هستند و در نتیجه این تغییر نام صورت نخواهد گرفت.

باید یادآور شد که پیش از این باشگاه پرسپولیس تهران نیز نسبت به این مسئله واکنش نشان داده و مدعی شده بود برند پرسپولیس تنها مختص به تیم پایتخت نشین است و هیچ باشگاه دیگری حق استفاده از نام پرسپولیس را ندارد.

تغییرنام استقلال ملاثانی به پرسپولیس خوزستان
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت ورزش سه، تاریخ انتشار:27مرداد1401،کدخبر:1838964 ،www.varzesh3.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین