پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۹۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
حسین اسلامی رئیس نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران با تاکید بر اینکه هیچ دولتمردی نباید شرایط فعلی را توجیه یا از ان دفاع کند، گفت: این شرایط قابل دفاع یا توجیه نیست. اگر دولتمردان می‌خواهند مشکلات را ببینند ما از خود صنف می‌توانیم گواهی بدهیم و آسیب شناسی کنیم.
شعار سال: حسین اسلامی در نشست کلاب هاوس خبرانلاین با موضوع تیغ قطعی و کندی اینترنت زیر گلوی کسب و کار‌های مجازی تاکید کرد: در برخی پلتفرم‌ها به خصوص در واتس اپ و اینستاگرام، اختلالات جدی روبرو هستیم که موضوع را از داشتن پهنای باند متفاوت می‌کند.

وی اضافه کرد: در اپراتور‌های ثابت و همراه نیز سرمایه گذاری لازم برای رسیدن اینترنت به دست مردم نداریم. متاسفانه با پایین نگهداشتن قیمت، کیفیت دچار مشکل شده است و باید همزمان قیمت و کیفیت را باید تلاش کنیم بالا برود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ دولتمردی نباید شرایط فعلی را توجیه یا از ان دفاع کند، گفت: این شرایط قابل دفاع یا توجیه نیست. اگر دولتمردان می‌خواهند مشکلات را ببینند ما از خود صنف می‌توانیم گواهی بدهیم و آسیب شناسی کنیم.

اسلامی در توضیح این مطلب ادامه داد: صرف (speed test) و صرف اینکه محل‌هایی مانند روستا‌ها اینترنت خوبی دارند، دلیل نمی‌شود بتوانیم از شرایط دفاع کنیم. در شهر‌های بزرگ و در مراکزی با جمعیت بالا، استفاده از اینترنت دچار مشکلات زیادی شده و ما گواهی می‌دهیم مردم از شرایط فعلی ناراضی هستند.

اسلامی ادامه داد: معلوم است که افراد بیشتر و کسب و کار‌های بیشتری در فضای مجازی وارد شده اند و حکمرانی مطلوب اقتضا می‌کند افراد و مسئولان راجع به این موضوع جدیت به خرج دهند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از برخط نیوز، تاریخ انتشار:۹ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر:۱۶۶۱۹۳۱۷۸۶۹، www.barkhat.news
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
0
0
اگر بفهمند که دارند چه می کنند نباید دفاع کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین