پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۳۳۹
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲
محمدقوچانی منتقد اصلاح طلب، در برنامه شیوه شبکه چهار و در مناظره با قاسم روانبخش برای اصلاح وضعیت موجود، هفت پیشنهاد ارائه کرد. او معتقد است که، به چهار منطقه بلوچستان خوزستان آذربایجان و کردستان رسیدگی ویژه کنید؛ نه اینکه به آقای مولوی عبدالحمید بسپارید. آقای مولوی عبدالحمید هم از اقای رییسی حمایت کرد هم از پیروزی طالبان در افغانستان.
شعار سال: محمد قوچانی گفت: به چهار منطقه بلوچستان خوزستان آذربایجان و کردستان رسیدگی ویژه کنید؛ نه اینکه به اقای مولوی عبدالحمید بسپارید. آقای مولوی عبدالحمید هم از اقای رییسی حمایت کرد هم از پیروزی طالبان در افغانستان.
 
هفت پیشنهاد محمد قوچانی در خصوص وضع حاضر در برنامه شیوه
 محمد قوچانی در مناظره با قاسم روانبخش برای اصلاح وضعیت موجود پیشنهاداتی ارائه کرد.

۱. قوه قضاییه با پلیس خاطی در مساله فوت مهسا امینی با حضور یک هیئت منصفه متشکل از «انجمن صنفی روزنامه‌نگاران، کانون وکلا و سازمان نظام پزشکی» برخورد کند.

۲. از تک تک کسانی که در این مدت کشته شدند، مستند ۱۵دقیقه‌ای بسازیم و تلویزیون پخش کند.

۳. مطبوعات در تعامل با حاکمیت قرار دارند؛ قدرت مطبوعات را برگردانید.

۴. برجام را احیا کنید؛ مردم می‌دانند بین ۹۲ تا سال ۹۷ کشور در مسیر درستی بود. امروز طوری برخورد می‌کنند انگار اجلاس شانگ‌های را اقای رییسی کشف کرده این‌ها تحریف تاریخ است.

۵. این صدا و سیمای دولتی و حکومتی نتیجه نمی‌گیرد؛ تحت قانون جمهوری اسلامی شبکه‌های خصوصی داشته باشیم.

۶. به چهار منطقه بلوچستان خوزستان آذربایجان و کردستان رسیدگی ویژه کنید؛ نه اینکه به اقای مولوی عبدالحمید بسپارید. آقای مولوی عبدالحمید هم از اقای رییسی حمایت کرد هم از پیروزی طالبان در افغانستان.

۷. جمهوری اسلامی سه سند قانون اساسی دارد. بر مبنای اصل ۱۷۷ قانون اساسی جمهوری سوم اسلامی تاسیس کنیم.
 
تعداد بازدید : 1
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دیار میرزا، تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۷۳۵۲۴۸،diyarmirza.ir/ سایر منابع 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین