پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۶۷۰
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶
محمد صالح مفتاح، حقوقدان و معاون اسبق ستاد امر به معروف و نهی از منکر و فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید تداوم فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ در تضاد با اصل ۷۹ قانون اساسی است.

شعار سال: محمد صالح مفتاح، حقوقدان و معاون اسبق ستاد امر به معروف و نهی از منکر و فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید تداوم فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ در تضاد با اصل ۷۹ قانون اساسی است.

 او  با اشاره به اصل ۷۹ از قانون اساسی گفته است: «در حالت جنگ و شرایط اضطراری نظیر آن، دولت حق دارد با تصویب مجلس شورای اسلامی موقتاً محدودیت‌های ضروری را برقرار نماید، ولی مدت آن به هر حال نمی‌تواند بیش از سی روز باشد و در صورتی که ضرورت همچنان باقی باشد دولت موظف است مجدداً از مجلس کسب مجوز کند.»

معاون سابق ستاد امر به معروف: تداوم فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ خلاف قانون اساسی است . براساس این اصل محمد صالح مفتاح می‌گوید: تداوم فیلترینگ اینستاگرام و واتس‌اپ بر اساس تصمیم شورای امنیت کشور در تضاد با اصل ۷۹ قانون اساسی است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری رادار اقتصاد، تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۳۵۳۴۰، www.radareghtesad.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین