پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۱
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی لرستان گفت: براساس مصوبه شورای اقتصاد، کارگروه واگذاری با حضور نماینده مدیریت و برنامه‎ریزی، استانداری، اقتصاد و دارایی لرستان در استان تشکیل شد.

شعار سال: مهندس علی هادی چگنی در جلسه شورای برنامهریزی و توسعه با اشاره به واگذاری طرحهای ماده 27 قانون الحاق 2، اظهار کرد: در کشور پروژههای نیمه تمام زیادی وجود دارد که بالغ بر 400 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا آنها تکمیل و به بهرهبرداری برسند.

وی با بیان اینکه چنانچه سالانه 30 هزار میلیارد تومان برای پروژههای نیمه تمام تکمیل شده از سوی دولت اختصاص مییابد، 13 تا 14 سال طول میکشد که به بهرهبرداری برسند، افزود: متأسفانه در دولت گذشته پروژههای زیادی کلنگزنی و شروع شده که با فرض اینکه هیچ پروژهای در دولتهای بعدی شروع نشود 13 تا 14 سال طول میکشد تا این پروژهها به سرانجام برسند.

چگنی با تأکید بر اینکه محور توسعه باید بخش خصوصی باشد، یادآور شد: علاوه بر حوزه اقتصادی بخش خصوصی باید در زیرساختها ورود پیدا کند.

وی درباره ماده 27 قانون الحاق 2 اضافه کرد: براساس شورای اقتصاد دولت میتواند پروژههای جدید و نیمه تمام و تکمیل شده را به بخش خصوصی واگذار کند که در این راستا اقدامات خوبی انجام شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی لرستان اظهار کرد: براساس مصوبه شورای اقتصاد، یک کارگروه واگذاری با حضور نماینده مدیریت و برنامهریزی، استانداری و اقتصاد و دارایی تشکیل شده و چنانچه دستگاهی در مورد واگذاری پروژهها مقاومت کند کارگروه حق دارد که آن پروژه را به بخش خصوصی واگذار کند.

وی گفت: در این باره شرکت آب منطقهای لرستان، شیلات، آبفا و تربیت بدنی پروژههای قابل واگذاری خود را معرفی کردند.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری ايسنا، تاریخ انتشار: 30 آبان 1394، کد مطلب: 948-9514-5:www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین