پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۵۴
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دولت یازدهم تعهد800 هزار شغل جدید در سال باید ایجاد شود، گفت: اگر این تعهد برای جوانان محقق شود در پنج سال آینده تنها 40 میلیون نفر مشغول به کار می شوند.

شعار سال: داوود محمدی در مجمع بسیج مهندسین صنعتی استان قزوین که ظهر امروز در سالن جلسات شهید حسن‌پور سپاه ناحیه قزوین برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری مجمع بسیج مهندسین صنعتی بسیار مطلوب و ارزشمند بوده و در قالب این مجمع مطالب بسیار ارزنده‌ای ارائه می‌شود به طوری که سازمان بسیج مهندسین صنعتی و عمران استان قزوین اقدامات بسیار مؤثری انجام داده و از عملکرد و اقدامات این سازمان در صحن علنی مجلس استفاده شده است.

وی عنوان کرد: همیشه تهدیدات یک کشور تهدیدات نظامی نیست و اگر در خصوص تهدیدات موجود در جامعه آینده‌پژوهی نشود با مشکلات جدی مواجه می‌شویم که تکیه بر تولیدات داخلی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی از موارد مهم در زمینه اقتصاد مقاومتی است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته تا پنج سال آینده آمار جوانان بین 15 تا 20 سال به 15 میلیون نفر می‌رسد و این موضوع نشان‌دهنده آماده اشتغال شدن 15 میلیون نفر از جوانان تا پنج سال آینده است.

محمدی با بیان اینکه در دولت یازدهم تعهد 800 هزار شغل جدید در سال باید ایجاد شود، تصریح کرد: اگر این تعهد برای جوانان محقق شود در پنج سال آینده تنها 40 میلیون نفر مشغول به کار می‌شوند این در حالی است که 15 میلیون جوان آماده اشتغال هستند و در این راستا باید به این موضوع توجه ویژه‌ای شود.

وی خاطرنشان کرد: در جامعه موضوع و دغدغه اصلی کشور اشتغال بوده و همچنین در آسیب‌های اجتماعی طلاق، اعتیاد، خشونت، حاشیه‌نشینی هم با چالش‌ مواجه هستیم که باید فکر اساسی و تدبیر جدی اتخاذ شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید نگاه و تفکر همه به رفع مشکلات موجود در جامعه باشد و در این راستا به موضوع نظارت هم توجه ویژه‌ای شود به طوری که بودجه تخصیص داده شده به ایجاد شغل جدید منتهی شود.

محمدی مطرح کرد: جامعه هدف در استان قزوین یک هزار واحد تولیدی و صنعتی است که در قالب سامانه بهین‌یاب تسهیلات دریافت کرده و باید حداقل 10 هزار شغل جدید در این استان ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: راه نجات کشور بهره‌مندی از تفکر بسیجی است که باید با تفکر بسیجی از ظرفیت‌های موجود استفاده کرده تا بتوانیم بر مشکلات موجود غلبه کنیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رفع بیکاری، مهار گرانی و تقویت تولید داخلی از مؤلفه‌های مهم اقتصاد مقاومتی از دیدگاه مقام معظم رهبری بوده که باید ضمن توجه به این موارد در راستای تحقق آن‌ها گام برداشته شود.

محمدی عنوان کرد: فرهنگ و روحیه بسیجی در جامعه اسلامی باید تقویت یابد و اقدامات مؤثر در راستای گسترش آن در جامعه انجام شود چراکه این امر پیشرفت و توسعه را به همراه دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس(قزوین)، تاریخ انتشار 7 آذر 95 ، کد مطلب: 13950907000771: www.qazvin.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین