پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۵۳
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
زیر گذر جاده سنج الیگودرز بعد از گذشت پنج سال با وجود تصادفات حادثه ساز اسیر وعده های مسئولین شده و مشکلاتی زیادی را برای اهالی این منطقه ایجاد نموده است .

شعار سال: زیرگذر جاده سنج شهرستان الیگودرز در قسمت غربی شهرقرار گرفته وتنها راه دسترسی به بیمارستان 96تختخوابی شهید ولیان ،مرکز فنی و حرفه ای ،موسسه طاها ، روستاهای سنج ،سور،ده نصیر، اردودر و حدود 30 روستای دیگر می باشد.

زیرگذر،عکس،تصویر،الیگودرز،گزارش،سنج،بارندگی،سیلدر سفری که استاندار لرستان وهیئت همراه در روز پنج شنبه 28 آذر ماه سال 92 به شهرستان الیگودرز داشتند یکی از مصوبات مهم این سفر تکمیل عملیات ساخت زیر گذر ورودی جاده سنج تا 15 اسفند همان سال بود که در این پایگاه خبری الیگودرز مدیران موظف به عملیاتی شدن مصوبات هستند اطلاع رسانی شد.ولی متاسفانه بعد از گذشت حدود دوسال همچنان این پروژه به بهره برداری نرسیده است .

با شروع بارندگی های شاهد آبگرفتگی این زیرگذر و ایجاد گل و لای در این مسیرکه منجر به وقوع تصادفات حادثه ساز ، سقوط وسایل نقلیه وکاهش تردد بوده ایم .

*ساخت زیر گذر بعد از احداث جاده کمربندی

عبدالرضا سرلک یکی از ساکنین روستای اردودر با اشاره به وعده ها مسئولین در خصوص اتمام عملیات این پروژه گفت : بیش از پنج سال است که عملیات ساخت این زیرگذرآغاز شده وتنها وعده های مسئولین شهرستان واستان سهم اهالی این منطقه شده است.

وی ادامه داد : مسئولین ابتدا مسیر کمربندی جنوبی شهرستان از میدان آزادگان به سمت جاده اصفهان را احداث نمودند وسپس به فکر ساخت زیرگذر برای کاهش تصادفات و دسترسی روستاییان شدند در حالیکه در همه جا ابتدا زیر گذر ساخته شده و سپس جاده بر روی آن ایجاد می شود.

،گل ولای،زیرگذر،عکس،تصویر،الیگودرز،گزارش،سنج،بارندگی،سیلسرلک به وقوع تصادفات وسقوط وسایل نقلیه در این زیرگذر اشاره نمود وافزود : مسیر کمربندی فاقد روشنایی لازم بوده ودر این مسیر هیچ گونه تابلوهایی جهت جلوگیری از سقوط وسایل نقلیه واعلام خطر نصب نشده است و بعلت اینکه وسایل نقلیه در چند سال اخیر باید از عرض این مسیر کمربندی عبور نمایند شاهد تصادف منجر به فوت در این محور می باشیم .

*زیر گذری که از اول رو گذر بود

علی شیر سرلک یکی از شاهدان تصادفات در چند سال گذشته نیز گفت : در شب 19 رمضان سال 91 یکدستگاه پژو روا در حال عبور از مسیر کمربندی بعلت عدم روشنایی وگل ولای به داخل زیر گذر سقوط نمود که با کمک چراغ تلفن همراه و همشهریان دو مجروح این وسایل نقلیه به بیمارستان الیگودرز انتقال داده شدند .

،گل ولای،زیرگذر،عکس،تصویر،الیگودرز،گزارش،سنج،بارندگی،سیلوی ادامه داد : بعد از گذشت چندین تصادف منجر به فوت حدود دوسال است که مسئولین شهرستان مسیر کمربندی جنوبی شهید محمدرضا شمس را مسدود نمودند تا عملیات ساخت آن به اتمام برسد .

سرلک به آبگرفتگی این زیرگذر ومشکلات آن برای اهالی منطقه اشاره نمود بیان کرد : هر سال با کمترین میزان بارش شاهد آبگرفتگی و ایجاد گل ولای در این منطقه می باشیم وطبق صحبتهایی که با مهندس سرلک رئیس اداراه راه شهرستان انجام شده است نقشه ابتدایی این مسیر رو گذر بوده حالا چرا زیر گذر احداث شده است ، سوالی است که باید مسئولین پاسخگو باشند .

شهروند الیگودرزی پاسخگویی پیمانکاران وناظرین اجرایی این پروژه را خواستار شد و اضافه کرد : هم اکنون با اندکی بارش شاهد آبگرفتگی در زیرگذر مسیر سنج بمدت طولانی می باشیم و مسیری که هم اکنون امکان عبور مرور از آن وجود ندارد در آینده چطور جوابگوی مردم خواهد بود.

محمدرضا شمس،کمربندی،مسیر،گل ولای،زیرگذر،عکس،تصویر،الیگودرز،گزارش،سنج،بارندگی،سیل

*افتتاح بیمارستان جدید الیگودرز با کدام مسیر دسترسی

ترابی یکی از جوانان شهرستان الیگودرز در این باره افزود : امسال بعد از گذشت 25 سال طبق وعده مسئولین بیمارستان شهید ولیان واقع در مسیر سنج به بهره برداری می رسد و تنها مسیر دسترسی به این بیمارستان زیر گذر سنج می باشد هم اکنون باید از مسئولین پرسیده شود که بیمارستانی که مسیر دسترسی به آن وجود نداشته و چگونه می خواهد به مردم خدمات دهد!!!

،گل ولای،زیرگذر،عکس،تصویر،الیگودرز،گزارش،سنج،بارندگی،سیلوی ادامه داد : زیرگذر مسیر سنج باعمق زیاد و عرض کم که در6 ماه از سال بعلت آبگرفتگی به معضلی برای مردم شهر تبدیل شده است.

جوان الیگودرزی به تصادفات منجر به فوت در این مسیر نیز اشاره نمود وبیان کرد : متاسفانه رانندگان وسایل نقلیه سنگین با وجود مسدود شدن جاده کمربندی بعلت کوتاه بودن این مسیر از آن عبور نموده وبا خودروهایی که قصد عبور از مسیر بالای این زیر گذر(عرض محور کمربندی ) دارند تصادف نموده که حتی در مواردی این تصادفات منجر به کشته شدن بسیاری از رانندگان شده است.

محمدرضا شمس،کمربندی،مسیر،گل ولای،زیرگذر،عکس،تصویر،الیگودرز،گزارش،سنج،بارندگی،سیلترابی بیان کرد : چند نفر دیگر باید در این مسیر کشته شوند تا مسئولین به وعده های خود عمل نمایند. حتی مسدود نمودن مسیر کمربندی صحنه ای زشت در ابتدای ورودی شهر بوجود آورده و بعلت عدم نصب تابلوهای راهنما سبب سردرگمی بسیاری از مسافران شده است .

با توجه به این گزارش مردم شهرستان لیگودرزاز مسئولین انتظار دارند که اقدامات لازم را در خصوص تکمیل عملیات ساخت این زیرگذر انجام شود تا این پروژه مانند سایر پروژه های دیگر شهرستان عملیات ساخت آن به بیش از 10 سال نرسد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری رها نیوز، تاریخ انتشار: 28 مرداد 1394، کد مطلب: 532108:www. rahanew.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین