پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۳۴
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
نائب رئیس شورای اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه 2 هزار نابینا در استان مشکلات زیادی دارند و به سختی زندگی می‌کنند، خواستار پیگیری وعده‌های وزیر کار به نابینایان در جم شد.

شعارسال: محمدباقر رفیعی‌پور در جمع نابینایان شهرستان جم اظهار داشت: نابینایان و خانواده‌های آنان با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند و مسؤولان برای رفع مشکلات نابینایان اهتمام ورزند.

نائب رئیس شورای اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه در استان بوشهر بیش از 2 هزار نابینا وجود دارد گفت: اداره بهزیستی در بحث حمایتی اقداماتی را انجام داده است ولی خیلی از گره‌های مشکلات نابینایان در استان بوشهر همچنان کور است.

رفیعی‌پور با اشاره به اینکه اکثر نابینایان و خانواده‌هایشان در استان بوشهر مشکل اشتغال دارند و وضعیت معشیتی مطلوبی نیز ندارند خاطرنشان کرد: مسؤولان در استان بوشهر باید اقدامات حمایتی خود از این قشر را افزایش دهند و شاهد برطرف شدن مشکلات نابینایان در استان بوشهر و شهرستان جم باشیم.

نائب رئیس شورای اسلامی استان بوشهر به حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در شهرستان جم اشاره کرد و گفت: در جلسه با حضور وزیر کار در جم مطالبات به حق نابینایان و معلولین مطرح شد و قول‌هایی نیز وزیر کار برای برطرف کردن مشکلات نابینایان دادند.

وی تاکید کرد: نابینایان در استان بوشهر و به خصوص شهرستان جم زندگی سختی را سپری می‌کنند و مسؤولان اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، بهزیستی و تامین اجتماعی پیگیری جدی برای وعده‌ها و قول‌های وزیر کار داشته باشند.

این مسؤول بیان داشت: بررسی مشکلات و کمک به نابینایان نباید فقط مختص به یک روز یا یک هفته باشد و با ایجاد کمپینی تمام سال باید این نابینایان را مورد حمایت قرار دهیم.

نائب رئیس شورای اسلامی استان بوشهر تاکید کرد: بیش از 2 هزار نابینا در استان بوشهر مشکلات فراوانی دارند و باید مسؤولان، مردم و خیرین استان نگاه ویژه‌ای برای کمک و مساعدت به نابینایان در دستور کار خود قرار دهند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی آوای جم، تاریخ انتشار: 29مهر1395، کدخبر: 6788: www.avajam.net


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین