پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۵۷۷
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳
ممکن است حرف ضرغامی در نگاه اول خنده دار بنظر برسد و یا ممکن است گروهی فکر کنند که ایشان برای خودش یک پروژه نان و اب دار پیمانکاری تدارک دیده است. اما اصل داستان اینجاست که اگر این پروژه بخوبی اجرا شود، نوعی نشان دهنده اقتدار ملی در بحث تامین رفاه است. هزینه کم و اثرگذاری بالا. آیا می دانستید که برای قالیباف در دوره رقابت های سیاسی برای ریاست جمهوری و مجلس ، پروژه تخریبی توالت باز شده بود( اگر فرد عرضه داشت، به توالت های تهران رسیدگی می کرد. حال که عرضه سامان دهی توالت را ندارد پس شایسته نیست). منتظر دریافت و انتشار اخبار تکمیلی در این خصوص هستیم.

شعارسال: ممکن است حرف ضرغامی در نگاه اول خنده دار بنظر برسد و یا ممکن است گروهی فکر کنند که ایشان برای خودش یک پروژه نان و اب دار پیمانکاری تدارک دیده است. اما اصل داستان اینجاست که اگر این پروژه بخوبی اجرا شود، نوعی نشان دهنده اقتدار ملی در بحث تامین رفاه است. هزینه کم و اثرگذاری بالا. آیا می‌دانستید که برای قالیباف در دوره رقابت‌های سیاسی برای ریاست جمهوری و مجلس، پروژه تخریبی توالت باز شده بود (اگر فرد عرضه داشت، به توالت‌های تهران رسیدگی می‌کرد. حال که عرضه سامان دهی توالت را ندارد پس شایسته نیست). منتظر دریافت و انتشار اخبار تکمیلی در این خصوص هستیم.

تعداد بازدید : 84

وزیر گردشگری گفت: این حرف ظاهرش خنده‌دار است، اما واقعیت این نیست. وقتی مردم وارد جاده می‌شوند مهم‌ترین مشکلشان سرویس بهداشتی است و ما تلاش می‌کنیم این مشکل را به حد قابل قبولی برسانیم.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگفته از سایت اقتصادآنلاین، تاریخ انتشار: 28تیر1402، کدخبر: 727103، www.eghtesadonline.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین