پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۵۲۸۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
محمود میرلوحی، رئیس کمیته اقتصادی و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران، در رابطه با توسعه سرویس‌های بهداشتی در تهران گفت: به زودی بسته‌ای از سوی سازمان سرمایه‌گذاری و سازمان زیباسازی برای توسعه سرویس‌های بهداشتی آماده می‌شود.
شعارسال: رئیس کمیته اقتصادی و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نیاز 900 چشمه سرویس بهداشتی در پایتخت، استاندارد دسترسی به سرویس بهداشتی را 50 متر دانست.
 
 محمود میرلوحی، رئیس کمیته اقتصادی و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران، در رابطه با توسعه سرویس‌های بهداشتی در تهران گفت: به زودی بسته‌ای از سوی سازمان سرمایه‌گذاری و سازمان زیباسازی برای توسعه سرویس‌های بهداشتی آماده می‌شود.
 
او افزود: افرادی پیشنهاد دادند سرویس‌های بهداشتی را توسعه بدهند. بدین ترتیب ممکن است به عنوان مثال  برخی بانک‌ها 135 چشمه سرویس بهداشتی را بسازند و در قبال آن دستگاه خودپرداز تا 5 سال در کنار آن قرار بدهند.
 
میرلوحی با اشاره به فراخوان ساخت سرویس‌های بهداشتی بیان کرد: بدین ترتیب ساخت سرویس بهداشتی از سوی سرمایه‌گذار باید توجیه داشته باشد.
 
به گفته عضو شورای اسلامی شهر تهران ممکن است مختصر هزینه‌ای برای این سرویس‌های بهداشتی دریافت شود تا این سرویس‌ها از نظر بهداشتی تمیز باشند.
 
رئیس کمیته اقتصادی و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه این کار در کشورهای اطراف ما نیز مرتبا انجام می‌شود، افزود: در همه کشورها ایستگاه‌های مترو و سرویس‌های بهداشتی در دسترس است. بدین ترتیب با فاصله 50 متری باید دسترسی به سرویس بهداشتی وجود داشته باشد.
 
او گفت: سرویس بهداشتی برای افراد مسن و مخصوصا کودکان اهمیت زیادی دارد. این افراد نمی‌توانند فاصله 500 متری طی کنند.
 
میرلوحی تصریح کرد: بناست طرحی برای توسعه سرویس‌های بهداشتی اجرا شود که فراخوان آن در حال تهیه است.
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص میزان کمبود سرویس بهداشتی در تهران گفت: کسری‌ها در همه مناطق مورد بررسی قرار گرفته که حدود 900 چشمه سرویس بهداشتی است.
 
او در پایان گفت: ممکن است برای این 900 چشمه فراخوان بدهیم و بانک‌ها و جاهایی که می‌توانند فعالیت اقتصادی تعریف کنند از این طرح استقبال خواهند کرد.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری   برنا  ،تاریخ انتشار:  9 دی   1398،کدخبر:  942233،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
0
0
در همه کشورها ایستگاه‌های مترو و سرویس‌های بهداشتی در دسترس است فقط در تهران هست که این امکانات به صورت ناقص ارائه میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین