پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۲۶۶
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
رئیس کل دادگستری استان کرمان از شناسایی و دستگیری ۴ نفر از سرشبکه‌های اصلی یک باند فساد در چندین شهرستان استان کرمان خبر داد.‌حمیدی به انهدام اعضای این باند در جنوب استان کرمان نیز اشاره کرد و گفت: در این رابطه علاوه بر بازداشت ۴ متهم، ۶ کارشناس رسمی دادگستری و ۸ کارچاق کن و تعدادی کارمند از ادارات مختلف تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند.

شعار سال: حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی از شناسایی و دستگیری ۴ نفر از سرشبکه‌های اصلی یک باند فساد خبر داد و اظهار داشت: اعضای این باند به اتهام ارتشا، رشا، کارچاق کنی و مدعی نفوذ در دستگاه قضایی، مورد رصد اطلاعاتی نامحسوس ماموران حفاظت و اطلاعات دادگستری استان قرار گرفتند.

انهدام شبکه دنبال کننده فساد در دستگاه قضایی و کارچاق کن در استان کرمان


رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: عزم دستگاه قضایی استان کرمان در برخورد با مفاسد چه در درون دستگاه و چه در بیرون از سیستم جدی است و بدون اغماض باهر فردی در هر رده‌ای که مرتکب تخلف و جرم شود با قاطعیت برخورد خواهد شد.

‌حمیدی به انهدام اعضای این باند در جنوب استان کرمان نیز اشاره کرد و گفت: در این رابطه علاوه بر بازداشت ۴ متهم، ۶ کارشناس رسمی دادگستری و ۸ کارچاق کن و تعدادی کارمند از ادارات مختلف تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر اینکه هیچ خط قرمزی در مسیر مبارزه با مظاهر فساد در درون و پیرامون دستگاه قضایی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: با افرادی که با اعمال متقلبانه و سوء استفاده از عناوین جعلی، به اعتماد عمومی مردم آسیب می‌زنند، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

حمیدی در پایان از اقدامات موثر حفاظت اطلاعات دادگستری استان کرمان، تمامی روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی، قضات و کارمندان دادگستری استان کرمان، به ویژه رئیس دادگستری و دادستان جیرفت در زمینه مبارزه و مقابله با باند‌های فساد اقدام می‌کنند تشکر و قدردانی کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:۱۸ مهر ۱۴۰۲، کدخبر: ۲۹۶۹۲۰۲، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین