پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۲۷۱
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماسال گفت: شهردار سابق بخش شاندرمن شهرستان ماسال و یک باند فساد اداری به‌دلیل ارتکاب به جرایم مالی دستگیر شدند.
شعار سال: امیرعلی بهدادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از بازداشت یک باند فساد اداری و همچنین شهردار سابق بخش شاندرمن شهرستان ماسال خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماسال با اشاره به جزئیات این خبر تصریح کرد: با دستور قضایی متهم این پرونده توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) به‌دلیل ارتکاب جرایم مالی بازداشت شد.

بهدادی با اشاره به دیگر جرایم شهردار سابق بخش شاندرمن ابراز داشت: ربایش و معدوم کردن اسناد اداری از دیگر اتهامات این متهم است و تحقیقات تکمیلی در این حوزه همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به بازداشت یک باند فساد اداری در شهرستان ماسال خاطرنشان کرد: با تشکیل باند فساد اداری برخی کارکنان یکی از ادارات شهرستان ماسال نیز اقدام به دریافت رشوه برای ترک فعل امور اداری می‌کردند.

بهدادی گفت: این افراد در عملیات مشترک پلیس اطلاعات شهرستان ماسال و سازمان اطلاعات سپاه دستگیر شدند، وجه رشوه از آنان کشف شد و متهمان با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری سایه گیلان، تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر: sayehgilan.ir/۵۵۴۴
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین