پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۹۱
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹
سرانجام پس از 220 روز بلاتکلیفی شهرداری خرمشهر، استاندار خوزستان در حکمی محمدعلی دوایی‌فر را به‌عنوان شهردار خرمشهر منصوب کرد.

شعارسال: عبدالحسن مقتدایی، استاندار خوزستان در حکمی محمدعلی دوایی‌فر را به‌عنوان شهردار خرمشهر منصوب کرد و به 220 روز بلاتکلیفی شهرداری این شهر پایان داد.



از 26 فروردین‌ماه که محمد حویزاوی شهردار خرمشهر برای شرکت در انتخابات مجلس استعفای خود را به شورای شهر ارائه داد و مورد پذیرش این شورا قرار گرفت، عزیز ساعدی سرپرستی این شهرداری را عهده‌دار شد.

بر اساس اعلام رسمی استانداری خوزستان، محمدعلی دوایی‌فر با استناد به ماده 85 قانون تشکیلات و وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1375.3.1 به‌عنوان شهردار خرمشهر منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده:

امید است با بالا بردن دقت، سرعت و انضباط در خدمت‌رسانی و نوگرایی در ارائه خدمات، حفظ و مراقبت از اموال عمومی و ریشه‌یابی نارسایی‌های شهر و برنامه‌ریزی مؤثر برای رفع مشکلات و هماهنگی کامل با معاونت امور عمرانی و همکاری متقابل با مسئولین محلی در خدمت‌رسانی به مردم شریف خرمشهر موفق و مؤید باشید.

محمدعلی دوایی‌فر پیش‌ از این در سمت شهردار دزفول همچنین معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز مشغول خدمت بود.

با اعلام فرمانداری ویژه، شهردار خرمشهر ظهرروز یکم آذرماه معارفه گردید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 1آذر1394، کدخبر: 923324: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین