پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۲۳۹
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵
رییس بخش عدم اشاعه و کنترل تسلیحات وزارت خارجه روسیه با تاکید بر شکننده بودن موقعیت توافق هسته ای ایران از طرف ها خواست، تا با احتیاط بیشتری عمل کنند.
شعار سال: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک میخائیل اولیانوف گفت: روسیه امیدوار است که اختلافات پیش آمده کنونی میان ایران و آمریکا هیچ گونه پیامد منفی بر روی اجرای توافق هسته ای ایران نداشته باشد، چرا که این توافق موزون و دقیق است.

او افزود: طرح تحریم های ایران بدون نقض برجام اجرا خواهد شد. اگرچه شرایط کنونی بسیار شکننده و حساس است و بنابراین همه طرف های حاضر در این روند ملزم به اعمال احتیاط بیشتر و درستی در اجرای برجام هستند.

پیش‌تر سنای آمریکا با 99 رای موافق از 100 رای طرح تمدید تحریم های ایران را به تصویب رساند، که این طرح برای امضای رئیس جمهور به کاخ سفید ارسال شد.

در صورتی که اوباما در تا پایان مهلت 10 روزه این توافق آن را امضا نکرد، اما این طرح به دلیل آن که با رای دو سوم سناتورها به تصویب رسیده بود به طور خودکار به قانون تبدیل شد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 25 آذر 1395، کد مطلب: 95092515913، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین