پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۸۴۴
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
رئیس مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی در واکنش به اخطار حسن نوروزی، نماینده مردم رباط کریم متذکر شد: پیشنهاد می‌کنم تا نسبت به چیزی مطمئن نشده‌اید به کسی افترا نبندید و تهمت نزنید. این، کار درستی نیست.
شعار سال:

اکبر ترکان در واکنش به اخطار سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس،‌ گفت: نماینده‌ای از پشت تریبون رسمی مجلس که همه مردم در سراسر کشور صدایش را می‌شنوند به مناطق آزاد تهمت زد و افترا بست. آیا این کار درستی است؟ بنده پیشنهاد می‌کنم تا نسبت به چیزی مطمئن نشده‌اید به کسی تهمت نزنید. چراکه این کار شرعاً، عرفاً و منطقاً کار درستی نیست.

بعد از سخنان رئیس مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، محمدجواد ابطحی با حضور مقابل جایگاه هیأت رئیسه خواستار تذکر بر اساس اصل ۷۷ قانون اساسی شد که علی لاریجانی در پاسخ به وی گفت: یکی از برادران توهینی کردند و آقای ترکان پاسخ ایشان را دادند.

حسن نوروزی در صحن مجلس در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه ششم توسعه با اشاره به منابع و مصارف بودجه مناطق آزاد تجاری گفت: بنده مدتی بازرس ویژه منطقه آزاد تجاری کیش بودم. در آن مقطع برخی آقایان زمین‌های ارزشمند متری ۳ میلیون تومان در کیش را به چندصد هزار تومان می‌فروختند. علاوه بر این کار اقدامات دیگری هم انجام می‌دادند که همه این اقدامات فسادزا بود.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار خبر 5 دی 1395، کدمطلب:171185 www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین